loading
در حال بررسی درخواست شما
رانیری : منتظر تغییرات سریع نباشید
رانیری : منتظر تغییرات سریع نباشید

رانیری : منتظر تغییرات سریع نباشید

مربی سابق پاریس سن ژرمن، امروز بطور رسمی بعنوان مربی آرسنال انتخاب شد. او با مجموعه‌ای غنی از افتخارات، از جمله قهرمانی با سویا در دوره‌های متوالی لیگ‌اروپا، به شمال لندن آمد، هرچند که عملکرد او در پاریس سن ژرمن، در مقطعی ناامید کننده بود.

با وجود قهرمانی در لیگ فرانسه و کسب سه گانه داخلی فرانسه، با ناکامی و حذف در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه پاریسی را ترک کرد.
رانیری مربی سابق چلسی و لستر و نانتس گفت:"اونای یک انسان خوب و مربی خوبی است. او با پاریس‌سن‌ژرمن فصل خیلی خوبی را گذارند، ولی در پاریس، از شما انتظار می رود که قهرمان لیگ قهرمانان شوید، هدف در آنجا این است."

او در مصاحبه با اسکای اسپورت نیوز، ادامه داد:"من فکر میکنم مربی جدید آرسنال، نیاز به 3 تا 4 سال زمان دارد تا در باشگاه مستقر شود و بتواند از نو کار را شروع کند، اما فوتبال مقوله فوق‌العاده ای است، زیرا شما هیچگاه نمیدانید که چه چیزی رخ خواهد داد، اونای مرد بسیار قدرتمندی است، یک مربی خوب که من فکر میکنم می تواند در آرسنال موفق شود. امری با کار کردن با مدیر فوتبالی آشنا است، او در سویا با مونچی کار کرده است و مشابه همچین شرایطی را در آرسنال تجربه خواهد کرد، او در آرسنال باید با مدیر فوتبال تیم، رائول سانلهی و مدیر نقل و انتقالات تیم، اسون میسلینتات، همکاری مشترکی داشته باشد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Evening Standard
بازدید: ۸۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰