loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون رمزی مهم‌ترین هدف تابستانی
آرون رمزی مهم‌ترین هدف تابستانی

آرون رمزی مهم‌ترین هدف تابستانی

تمدید قرارداد آرون رمزی، مهمترین هدف باشگاه و اونای امری در تابستان امسال می باشد، امری از او به عنوان یکی از ستون های تیم نام برده است.

در حالیکه آرسنال بدنبال اضافه کردن عنصر تجربه و قدرت به خط دفاعی تیم، با به خدمت گرفتن دفاع راست یوونتوس، استفان لیختشتاینر، و دفاع وسط دورتموند، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس می باشد، برنامه ویژه ای برای تمدید قرارداد با رمزی در نظر گرفته شده است.

منابع نقل و انتقالاتی باشگاه محدود است و فروش رمزی می تواند به افزایش آن کمک شایانی کند، اما عملکرد او نشان داده است که او می تواند عنصر ارزشمندی در سالیان سال برای باشگاه باشد.
آرسنال در حال حاضر با افزایش حقوق هفتگی او تا بیش از 100 هزار پوند در هفته را به او پیشنهاد داده است، اما در بازار کنونی، دریافت حقوقی در حدود 200 هزار پوند، برای بازیکنی با قابلیت های او، رقم دور از ذهنی نیست.

این مبلغ تا سال 2023 می تواند به مجموع 50 میلیون پوند برسد و با احتساب حقوق های بالای بازیکنانی مانند اوزیل و اوبامیانگ و میخیتاریان، بار زیادی را بر دوش باشگاه خواهد گذاشت.آرسنال قصد دارد تا پیدا نکردن یک گزینه جانشینی با کیفیت مشابه رمزی، اقدام به فروش او نکند ولی حضور در سال آخر قرارداد او با باشگاه، ممکن است روی قیمت او تاثیر بگذارد، نشانه های اولیه حاکی از آن است که رمزی علاقه دارد تا در تیم بماند و امری هم از این امر استقبال می کند، زیرا او را یکی از ارکان تیمش می داند.

علاوه بر خط دفاعی، آرسنال به دنبال یک یا دو خرید خوب می باشد که وضعیت رمزی می تواند روی این موضوع تاثیرگذار باشد، جک ویلشر، که هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته است، گرانیت ژاکا، میتلند نایلز و محمد الننی گزینه های امری در خط میانی هستند و امری می خواهد تا  بازیکن یا بازیکنان فیزیکی و درگیر را به این جمع اضافه کند.با وجود اینکه فلینی در دسترس باشگاه است ولی او اولویت تیم نیست، انتقال 16 میلیون پوندی پاپاستاتوپولوس، سومین انتقال یک بازیکن سابق دورتموندی زیر نظر میسلینتات، به آرسنال می باشد.

سوکراتیس که یک سال از قراردادش با دورتموند باقی مانده است، 79 بازی برای تیم ملی یونان انجام داده است و در سال 2013 از وردربرمن به دورتموند پیوسته است، او سابقه بازی در جنوا و آث میلان ایتالیا را نیز دارد، لیختشتاینر 34 ساله نیز در حال مذاکره با آرسنال برای انجام یک انتقال آزاد از یوونتوس می باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۰۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰