loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت : اوبامیانگ رقیب من نیست
لاکازت : اوبامیانگ رقیب من نیست

لاکازت : اوبامیانگ رقیب من نیست

آرسنال فصل گذشته در دو پنجره نقل و انتقالات، لاکازت و اوبامیانگ را با مبلغی حدود 110 میلیون پوند از دو تیم لیون و دورتموند به آرسنال آورد. خرید اوبامیانگ باعث شد تا در محافل از رقابت این دو مهاجم صحبت شود اما لاکازت چنین دیدی به ماجرا ندارد و بازی خود و اوبا را بیش از رقابت یک همکاری میبیند.

لاکازت گفت: من هرگز نگفته‌ام که رقابت با اوبامیانگ برای من بد خواهد بود. من راضی بودم چون میدانستم با او چطور بازی کنم. من او را رقیب نمیدیدم بلکه او را پارتنر خود در خط حمله میدیدم. من اوبا را یک هم تیمی میبینم پس در مورد آمدنش به آرسنال خوشحال بودم. ما بیرون زمین رابطه خوبی با هم داریم و این باعث میشود در زمین هم رابطه بهتری داشته باشیم.

لاکازت در 39 بازی اول خود برای آرسنال 17 بار گلزنی کرد. البته او در لیون در 39 بازی موفق شده بود 36 گل بزند.
لاکازت ادامه داد : ونگر با هم صحبت‌هایی کرده بود و من فیلم‌های زیادی را دیده بودم، موضوع سر کمی خوش شانسی بود. فصل اول من بود و باید برای گلزنی بیشتر خیلی تلاش میکردم. من الان هی تیمی ها را بخوبی میشناسم، باشگاه را میشناسم و نوع فوتبال انگلستان را میشناسم که به کلی با فوتبال فرانسه متفاوت است. قدرت مهم ترین نکته در فوتبال انگلستان است. داورها فرانسه کمی ساده‌تر بازی را قضاوت میکنند. خطوط حمله در فرانسه قانونمند تر عمل میکنند و مدافعان قدرتمندتر هستند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰