loading
در حال بررسی درخواست شما
پیتر چک نقدهایی را به سبک ونگر وارد می کند
پیتر چک نقدهایی را به سبک ونگر وارد می کند

پیتر چک نقدهایی را به سبک ونگر وارد می کند

پیتر چک اذعان دارد که آرسنال تحت رهبری ونگر فراموش کرده بود که چگونه برنده لیگ برتر شود. او می گوید که ونگر بیش از پیش بر روی سبک بازی تیمش تمرکز کرده بود و توجه زیادی به نتایج بازی ها نداشت.امری، در تابستان گذشته، سکان هدایت آرسنال را از ونگر گرفت و از ابتدا تلاش کرد تا تاثیرگذار باشد، با وجود شروع نچندان خوب لیگ، با دو باخت مقابل منچستر سیتی و چلسی، توانست 4 برد متوالی کسب کند و اولین کلین شیت فصل را در مقابل اورتون، ثبت کرد. اکنون آرسنال در فاصله 6 امتیازی صدر جدول قرار دارد.

پیتر چک بدرستی اشاره می کند که آرسنال از سال 2004 تاکنون، برنده لیگ برتر نشده است. او به خبرنگاران گفت: شما باشگاهایی را در نظر بگیرید که در سالیان اخیر برنده عناوین خاصی شده اند، شما تیمی را می بینید که می داند که چطور لیگ را به بهترین نحو به پایان برساند و در رشته ورزشی دیگری نیز اینگونه است. تایگروودز را درنظر بگیرید. از زمانیکه برنده یک تورنمنت بزرگ گلف شده است تاکنون 10 سال گذشته است. هرچه بیشتربگذرد، سخت تر میشود. آرسنال، بیش از 10 سال است که برنده لیگ نشده است و نیاز است تا شما بدانید که چرا این اتفاق افتاده است."

ما از ابتدای این فصل با مربی جدید کار را آغاز کردیم. در ابتدا باید ذهنیت برنده در هر بازی، به تیم تزریق شود، هربازی پیشرفت کنیم، هر روز تمرین کنیم و امیدوارانه به آمادگی کامل برسیم و روند بردن را هرچه زودتر آغاز کنیم. این موضوع باعث میشود تا تفاوتی آشکار و مثبت، نسبت به گذشته ایجاد شود. در گذشته، باید بگویم که سبک بازی آرسنال مهمتر از نتیجه بود و در برخی از موارد این باعث میشود تا شما برنده لیگ نشوید. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا با بازی نچندان زیبا برنده شوید. حتی برد 0-1 در بعضی از بازیها راهگشا برای جمع کردن امتیاز است و این چیزی بود که تیم ما کم داشت. بازی مقابل اورتون برای ما بسیار سخت بود ولی توانستیم با کلین شیت آمار بسیار مثبتی را از خود برجای بگذاریم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰