loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های امری بعد از درهم شکستن فولهام
صحبت‌های امری بعد از درهم شکستن فولهام

صحبت‌های امری بعد از درهم شکستن فولهام

مصاحبه اونای امری بعد از بازی با فولهام انجام شد.

- لوکاس توریرا ...
او بسیار جوان است. با اینکه در سطح باشگاهی برای تیمی مثل آرسنال بازی نکرده بود و این تجربه اول اوست اما به هر جال بازیکن تیم ملی کشورش است و در ایتالیا هم توپ زده است. او بخوبی میشنود و بخوبی یاد میگیرد و میل زیادی برای یادگیری دارد. در میان زمین بازیکن میکند و دقیقا همان کاری را میکند که انتظارش را دارید. داستان او تازه شروع شده و میخواهیم در بهترین شرایط خودش را حفظ کند و کیفیت خود را بالا ببرد.

- اونای امری نظر شما در مورد شعر هواداران که میگفتند " آرسنال ما بازگشته است " چیست ؟!
ما باید این حس را بصورت اشتراکی به دست بیآوریم. باید به هواداران کیفیت خود را نشان دهیم و آنها هم باید پشتیبان ما باشند. بازیکنان تیم دوست دارند حس کنند که هواداران، آنها را حمایت میکنند.

- پیروزی برابر فولهام ...
بهترین بازی ما نبود! من فکر میکنم بهتر از این میتوانیم بازی کنیم. من این را در بازیکنانم دیده‌ام. در نیمه اول در خط دفاعی کمی با فشار روبرو شدیم اما در نیمه دوم مشکل را رفع کردیم. به سختی تلاش کردیم و به نتیجه رسیدیم.

- نه پیروزی پشت سر هم ...
به عقب نگاه نمیکنم. هر بازی سخت است و مشکلات خودش را دارد. آرام آرام بالا میرویم و به بالای جدول نزدیک میشویم. من درحال حاضر به بازی بعدی برابر لسترسیتی در امارات فکر میکنم. میخواهم به هواداران در خانه یادآور شویم که فرقی ایجاد شده است و کیفیت بالایی داریم هم از نظر ذهنی و هم از نظر انجام بازی...

- آرسنال میتواند قهرمان لیگ برتر شود ؟!
وقتی دو بازی اول خود برابر سیتی و چلسی را از دست دادیم ، خونسردی خود را حفظ کردیم و در حال حاضر نوار پیروزی‌هایمان ادامه دارد. باید از نظر روانی همین مسیر را طی کنیم.خونسرد باشیم، از کار کردن (تمرین و بازی) لذت ببریم و درکنار هم بمانیم و متحد باشیم. باید در هر بازی پیشرفت کنیم و با پیدا کردن بهترین شرایط خود و بهترین نحوه عملکرد خود پیش برویم. باید پیشرفت کنیم و میتوانیم ...


 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Football London
بازدید: ۱,۳۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰