loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه لج‌بازی آرسنال - رمزی !!! در ژانویه نمیروم !
ادامه لج‌بازی آرسنال - رمزی !!! در ژانویه نمیروم !

ادامه لج‌بازی آرسنال - رمزی !!! در ژانویه نمیروم !

آرون رمزی پس از آنکه باشگاه در ماه گذشته، پیشنهاد تمدید قرارداد با او را پس گرفت، می‌گوید که قصد ترک باشگاه را در ماه ژانویه ندارد، او می گوید که علاقه دارد تا آخر فصل در باشگاه بماند و تحت هدایت اونای امری به افتخاری ویژه دست پیدا کند.

آرون رمزی در مورد این موضوع گفت:همه چیز در باشگاه در بهترین شرایط بود، ما فکر می‌کردیم در موقعیت مناسبی قرار داریم و قرارداد جدید امضاء خواهد شد، اما ناگهان شرایط تغییر کرد. پس من تصمیم گرفتم تا فقط بر روی بازی کردن خودم تمرکز کنم و بهترین عملکرد خود را برای باشگاه آرسنال در این فصل، نشان دهم و دیگر با باقی مسائل کاری نداشته باشم.این تصمیمی است که آنها گرفته اند، بعضی از مسائل در فوتبال پیش می آید که نمی‌توان کاری در قبال آن انجام داد، اما من می‌خواهم بهترین بازی خودم را انجام دهم، این تمام چیزی است که من روی آن تمرکز می‌کنم و می‌خواهم بهترین کارایی خود را برای باشگاه داشته باشم. من تا انتهای فصل در تیم می مانم و بیشترین تمرکز خود را برای بازی در تیم می‌گذارم و می‌خواهم تا قبل از ترک باشگاه آرسنال به افتخار ویژه ای برسم.
آرون رمزی سال‌های زیادی در آرسنال حضور داشته است و اکنون می تواند با پیشنهاد پیش قراردادی از تیمی خارج از بریتانیا در ژانویه، در انتهای فصل به صورت بازیکن آزاد راهی آن تیم شود.

عقب نشینی باشگاه آرسنال از قرارداد جدید ۴ ساله جدید با رمزی، نتیجه ارزیابی اونای امری از شرایط این بازیکن می‌باشد و مهمتر از آن عدم رغبت باشگاه برای افزایش حقوق این هافبک ولزی می‌باشد.

مجموع حقوق پرداختی توسط آرسنال با جذب اوبامیانگ و میخیتاریان و پرداخت حقوق ۳۵۰ هزار پوندی هفتگی اوزیل، به بالاترین حد خود در تاریخ باشگاه رسیده است و عدم رغبت باشگاه به افزایش حقوق رمزی نیز به این موضوع بی ارتباط نیست.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Telegraph
بازدید: ۸۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰