loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر به پاریس میرود ؟!
آرسن ونگر به پاریس میرود ؟!

آرسن ونگر به پاریس میرود ؟!

پاریس سنت ژرمن قصد دارد زمستان امسال آرسن ونگر را به عنوان مدیر عمومی خود منصوب کند.

مدیر ورزشی پاریس سنت ژرمن آنترو هنریکه تابستان امسال در امر خرید اهداف نقل و انتقالاتی این تیم ناموفق ظاهر شد و از ونگر به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی وی نام ‌برده می‌شود.

آرسن ونگر به سران این تیم پاریسی از قصد خود مبنی بر در نظر گرفتن تمام گزینه‌های موجود سخن گفته است، اما علیرغم میل باطنی او به سرمربیگری، در صورتی‌که پیشنهاد پست مهمی در این تیم به او داده شود، آن را رد نخواهد کرد.

احتمال آنکه آرسن ونگر تا قبل از کریسمس تصمیم خود را علنی کند ضعیف است و به نظر می‌رسد سران پاریس سنت ژرمن باید بعد از اتمام پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فکر جایگزینی هنریکه باشند.پاریس سنت ژرمن از تصمیم یوفا مبنی بر مختومه اعلام کردن پرونده فیرپلی مالی این تیم تا ژانویه اطمینان ندارد و اخراج هنریکه می‌تواند موجی از تغییرات در سمت‌های مختلف باشگاه به همراه داشته باشد.

هنریکه در حال حاضر به دنبال امضای قرارداد با بازیکنانی چون استانیسلاو لوبوتکا از سلتاویگو، دنیلو پریرا از پورتو و ساندر برگ از خنک بلژیک است و خروج او می‌تواند این خریدها را لغو کند.

باقدرتی که به آرسن ونگر داده خواهد شد وی می‌تواند ساختارهای مختلف باشگاه اعم از آکادمی جوانان را بازسازی کند و با مشخص شدن وضعیت فیرپلی مالی این تیم، پاریس سنت ژرمن را مهیای نقل و انتقالات تابستانی کند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ESPN
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰