loading
در حال بررسی درخواست شما
مارک کلاتنبرگ درباره اشتباهات داوری بازی آرسنال با یونایتد صحبت کرد
مارک کلاتنبرگ درباره اشتباهات داوری بازی آرسنال با یونایتد صحبت کرد

مارک کلاتنبرگ درباره اشتباهات داوری بازی آرسنال با یونایتد صحبت کرد

آرسنال در مقابل یونایتد در چهارشنبه شب، در ورزشگاه اولترافورد به تساوی 2-2 رسید. آرسنال توسط ضربه سر موستافی به گل اول بازی رسید ولی ضربه تمام کننده مارسیال که توسط همکاری هررا و ضربه روخو مهیا شده بود، گل مساوی یونایتد را به ثمر رساند و سپس دوباره آرسنال با گل لاکازت جلو افتاد که بلافاصله لینگارد روی اشتباه مسلم کولاسیناچ نتیجه را به تساوی رساند. اغلب افراد درباره صحت هر 4 گل صحبت می کنند اما برخی می گویند که گل اول منچستریونایتد که توسط مارسیال به ثمر رسیده در شرایط خطا بثمر رسیده است. صحنه آهسته آن صحنه بوضوح نشان می دهد که  آندر هررا در موقعیت آفساید قرار داشته و پاس او که منجر به گل تیم یونایتد شد، در شرایط صحیحی ارسال نشده است. 
 
مارک کلاتنبرگ اعتقاد دارد که اسکات لجر، کمک داور بازی، در این صحنه اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. او به دیلی میل گفت: گل اول منچستر یونایتد باید بدلیل آفساید، مردود می شد. سر هررا در زمان زده شدن ضربه آزاد روخو، در شرایط آفساید بود. وقتی لنو توپ را دفع کرد، هررا توپ برگشتی را گرفت با یک پاس به مارسیال، زمینه ساز گل اول تیمش شد. یکی از ویژگی های کمک داور ویدیویی این است که این قبیل گل ها، پذیرفته نخواهد شد ولی در آن صحنه، عملکرد اسکات لجر، کمک داور بازی، ناامید کننده بود. او یکی از بهترین کمک داور های انگلستان می باشد ولی آن صحنه سختی بود در صورتی که هیچ مدافعی نیز،دید او را سد نکرده بود.
 
البته اونای امری، سرمربی آرسنال، اعتقاد دارد که آرسنال در اولترافورد بدشانس نبود او گفت: من به نوع بازی و عملکرد خود در 90 دقیقه، افتخار می کنم. هر لحظه ای که ما در بازی جلو می افتادیم، بسیار خوشحال می شدیم ولی آنها بسرعت گل خورده را جبران کردند. در نیمه دوم عملکرد تیمی ما بسیار بهتر شد. ما به زدن گل سوم و برتری بسیار نزدیک بودیم که ده خیا مانع از بثمر رسیدن آن شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۶
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Express
بازدید: ۱,۲۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰