loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست آرسنال برابر سیتیزن ها!
شکست آرسنال برابر سیتیزن ها!

شکست آرسنال برابر سیتیزن ها!

توپچی‌ها شب گذشته در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 3-1 شکست خوردند. آرسنال که با مدافعان نامطمئن خود در برابر تیم زهردار سیتی صف آرایی کرده بود، موفق به کسب امتیاز نشد.
در 11 دقیقه اول بازی 1-1 شد و آرسنال امیدوار بود که بتواند برابر سیتی مقاومت کند. در لحظات پایانی نیمه اول بازی 2-1 به سود منچسترسیتی شد و آرسنال با روحیه نه چندان خوب به رختکن رفت. آگوئرو در این بازی سه بار موفق شد دروازه آرسنال را باز کند و هتریک انجام دهد در صورتی که توپچی‌ها تک گل خود را توسط یک مدافع به صمر نشاندند.

آرسنال در نیمه دوم با اینکه یک گل کمتر از نیمه اول خورد اما بسیار بد بازی کرد و موستافی را در میان نیمه به دلیل مصدومیت از دست داد. توپچی‌ها در نیمه دوم حتی یک شوت در سمت دروازه سیتی نداشتند که از چنین رکوردی حدود 4 سال میگذشت.

در این بازی آرسنال با اینکه اوزیل، رمزی و حتی سوارز را در دسترسی داشت اما بیش از نیمی از بازی آنها را روی نیمکت نگه داشت. هرچند ایراد جدی به خط دفاعی آرسنال وارد است اما عدم بازی دادن به اوزیل همچنان به تیم ضربه میزند

به هر ترتیب قرمزهای مرسی‌ساید با 61 امتیاز صدرنشین هستند، سیتی 59 امتیازی است، تاتنهام 57 ، چلسی 50 ، یونایتد 48 و آرسنال 47 امتیاز دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۷۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰