loading
در حال بررسی درخواست شما
گری نویل: امری در آرسنال به زمان نیاز دارد
گری نویل: امری در آرسنال به زمان نیاز دارد

گری نویل: امری در آرسنال به زمان نیاز دارد

نویل: او به مقداری تغییرات احتیاج دارد، اما باید به وی زمان داد. شاید او تمام فصل آینده نیز به زمان احتیاج داشته باشد و باید به او زمان داد. نباید اونای امری را در این مقطع مورد تهاجم انتقادات قرارداد و آرسنال به او که تلاش خود را دارد می کند تا آرسنال را به جام برساند، احترام می گذارد.


گری نویل هنوز معتقد است که تغییرات زیادی در آرسنال نیاز است، اما سرمربی آرسنال نیاز به زمان بیشتری دارد تا تاثیر خودش را بر روی باشگاه بگذارد. آرسنال تعطیلات آخر هفته را با جایگاه چهارم شروع کرد، اما بخاطر باخت سه بر یک برابر منچستر سیتی و پیروزی چلسی و منچستریونایتد، آنها در حال حاضر در رتبه ششم قرار دارند. اسکای اسپرت به نقل از گری نویل نوشته است که: جایگاه اخیر آرسنال در جدول لیگ برتر جایگاه بسیار بهتری از لحاظ بازی های پیش رو، برای رقابت برای بدست آوردن مقام چهارم جدول نسبت به تیم های چلسی و منچستریونایتد است.

امری دارد وظیفه ی خودش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این تیم به بازیکنان بهتر و کمی تغییرات نیاز دارد. او نیاز دارد که بعضی بازیکنان را بفروشد و بعضی از بازیکنان که سنشان بالا رفته از باشگاه بروند و برخی از بازیکنان را برای باشگاه نگه دارد. فصل اول شروع کار او در امارات بیشتر دارد صرف فهمیدن این می شود که کدام بازیکنان برای ترکیب مناسبند، که برای فصل بعد نگه داشته شوند و او دارد چیزهای جدیدی را دارد کشف می کند.

وی به چیزهای زیادی در مورد بازیکنان خود پی برده است. برای مثال، متیو گوندوزی در برابر منچسترسیتی فوق العاده بود. او فقط ۱۹ سال دارد و بازی او نسبت به سنش فوق العاده بود. امری تیم خود را بر این مبنا ارنج می کند که برای مثال اوبامیانگ همیشه خطرناک است، اما در مورد بقیه بازیکنان او به زمان بیشتری نیاز دارد که دریابد چه کسی برای چه پستی مناسب است.

او کمی تغییرات باید انجام دهد، اما کمی زمان نیاز دارد. ممکن است به زمان کل فصل بعد هم احتیاج داشته باشد. ما باید برای آنچه که او سعی دارد برای باشگاه انجام دهد، احترام بگزاریم. من فکر میکنم با توجه به این تیم، جایگاه ششم در جدول رتبه ی بدی تا به اینجای فصل نباشد.


من در منچستر یونایتد و لستر سیتی بوده ام، آنها حالا بسیار قدرتمندتر از قبل هستند. وقتی به فورواردهای منچستریونایتد نگاه میکنین که مارکوس رشفورد، آلکسیس سانچز، روملو لوکاکو و آنتونی مارسیال را دارند، در میابید که آرسنال بازیکنانی مثل آنها را ندارد و حتی آنها در میانه میدان پول پوگبا را دارند. نمانیا ماتیچ و آندره هررا که درحال حاضر قوی تر از قبل نسبت به گذشته در عقب زمین بازی می کنند را دارند. در حال حاضر آرسنال در جدول در رتبه ی ششم است و برای رتبه ی چهارم و پنجم باید با چلسی و منچستریونایتد رقابت کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۸۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰