loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده برای شکار کلاغ ها
آماده برای شکار کلاغ ها

آماده برای شکار کلاغ ها

امروز بعد از ۲۲ روز آماده می‌شویم برای شروع لیگ برتر جایی که در انتهای فصل باید با نیوکاسل در امارات روبرو شویم. همانطور که میدانیم پیش‌بینی ترکیب‌های امری بسیار مشکل است معمولا بر اساس دو بازی قبل و یا بازی قبل می توان حدس زد ولی از آنجایی که ما در حدود سه هفته از آرسنال خبری نداشتیم بنابراین پیش بینی ترکیب امروز بسیار مشکل است و امیدوار هستیم یک ترکیب قوی مانند بازی با منچستریونایتد مشاهده کنیم.
 

در هفته‌های روبه‌رو بزرگترین چالش حفظ آمادگی ترکیب در بازه های کوتاه است همانطور که در مقاله قبلی گفته بودیم آرسنال بعد از بازی با نیوکاسل باید طی ۱۶ روز ۶ بازی انجام دهد.اگر به طور صادقانه بگوییم ما در زمان بازی های ملی بازیکنان زیادی نداشتیم و آن ها از آب و هوای گرم شهر دبی لذت می بردند پس می توانیم امیدوار باشیم که باتری آنها کاملا شارژ شده باشد و برای برد های پیاپی آماده باشند.
 

تنها نگرانی امشب مصدومیت‌های ژاکا و رمزی در طول بازی های ملی است امری در کنفرانس خبری درباره آنها صحبت کرد ولی اگر حتی آنها شانس بازی کردن داشته باشند به نظر بعید می‌رسد که امری به آنها بازی دهد زیرا نیاز به هافبک های زیادی در طول این رقابت‌ها دارد و از ریسک کردن بر سر تشدید مصدومیت آن ها پرهیز خواهد کرد.
 

حتی اگر آنها کاملاً آماده بازی باشند تعجب نخواهیم کرد اگر ترکیب بازی امشب مشابه بازی با منچستر یونایتد باشد جایی که ما با سه دفاع در عقب زمین آغاز کردیم و نایلز و کلاسیناچ دو بال هجومی آرسنال در حمله بودند اما سلاح کشنده آرسنال در جلوی زمین است جایی که لاکازت، اوبامیانگ و اوزیل به میدان خواهند رفت. امری معتقد به این است که بازی با سه مدافع باعث استحکام بیشتری در کارهای دفاعی خواهد شد پس بنابراین او می خواهد در ادامه فصل در بازی های مهم از این روش استفاده کنند جایی که حتی در زمان حمله حریف به پنج مدافع نیز تبدیل خواهد شد. تنها چیزی که شاید باعث افسوس در این فصل باشد محافظه کاری زیاد امری باشد الان او فهمیده است که قدرت تیم در یک سوم هجومی است پس بنابراین می خواهد تا زمانی که در بازار نقل و انتقالات بتواند یک مدافع مستحکم پیدا کند بازی را از طریق حمله کردن کنترل کند.

 

این تفکر باعث شده است تا امری پاداش شجاعت خود را بگیرد و برخی از تیم‌های بزرگ را نیز شکست دادیم امروز در برابر یک تیم سازمان یافته با تاکتیک رافائل بنیتز مواجه خواهیم شد مهم‌ترین نکته آن است که به سرعت به آنها ضربه بزنیم زیرا هر چقدر بازی به جلوتر برود و ما نتوانیم گل بزنیم کار را برای ما سخت تر خواهند کرد. آرسنال در ۱۶ بازی گذشته ۱۳ برد  ۲ تساوی و یک شکست به دست آورده است پس بنابراین امیدوار به ادامه این روند هستیم.همچنین باید در نظر بگیریم طی این بازی ها خط حمله ما موفق به زدن ۲۵ گل در این بازی ها شدند یک آمار بی نظیر است.
 

اگر داوری و مضحک در بازی با چلسی را کنار بگذاریم که باعث شد ۳ امتیاز بازی را کسب کند ما با برد امشب می توانیم به رتبه سوم لیگ برسیم و بالاتر از تاتنهام باشیم که در چند هفته قبل ۱۰ امتیاز از آن ها فاصله داشتیم و این فرصت خوب را هرگز نباید از دست داد.امری باید تفاوت تیم خود را با ونگر نشان دهد جایی که هر موقع آرسنال نیاز به امتیاز داشت آن را به راحتی از دست می دادیم.

ترکیب احتمالی: لنو،کوشیلنی،سوکراتیس،نایلز،کلاسیناچ،رمزی،گوندوزی،سوارز،اوزیل،لاکازت،اوبامیانگ

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۸۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰