loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به شایعات زیاد و بی‌ثمر آرسنال!
نگاهی به شایعات زیاد و بی‌ثمر آرسنال!

نگاهی به شایعات زیاد و بی‌ثمر آرسنال!

با توجه به بودجه‌ی محدود آرسنال در تابستان امسال آنها باید به دنبال بازیکنانی باشند که به آنها کمک کنند تا بیشترین بهره را بودجه ی ۴۰ میلیون یورویی خویش ببرند.

۱- یوآخیم اندرسون
دفاع میانی ۲۳ ساله‌ی تیم سمپدوریا یکی از گزینه های مناسب توپچی ها در خط دفاع است.
تمام مدافعان آرسنال در مقطعی از فصل دارای نقص‌هایی بودند و نتوانستند عملکرد با ثباتی داشته باشند و این نشان می دهد که آرسنال باید مدافعی فیزیکی با قابلیت بازی در سطح بالا به صورت موفق داشته باشد. البته ویلیام سالیبا دیگر گزینه برای آرسنال است اما اندرسون جوان‌تر است و دقایق بیشتری در این فصل بازی کرده است و پا به توپ و قد بلند است.سابقه‌ی مصدومیت‌های وی بسیار خوب است و تنها یک مصدومیت ۵ هفته‌ای را داشته است. سمپدوریا سابقه‌ی خوبی در بازیکن‌سازی داشته است و بازیکنان جوان زیادی را در سطح بالا به فروش رسانده است که لوکاس توریرا نمونه‌ای از آن است. منچستر یونایتد و تاتنهام دیگر تیم های خواهان اندرسون هستند. او می تواند با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو به آرسنال بپیوندد که رقمی مناسب است.

۲- ابراهیم سانگاری
هافبک جوان و ۲۱ ساله تیم تولوز فرانسه می تواند جانشین خوبی برای رمزی باشد.او بازیکنی آینده‌دار و دریبل‌زن است که می‌تواند با قیمتی مناسب به لندن بیاید. اما جوانان خوب دیگری نیز در باشگاه هستند که بسیار جوان هستند و می‌توانند آینده‌ی خوبی در ترکیب تیم داشته باشند. هافبک‌های فعلی تیم هیچ کدام توانایی پر کردن جای خالی رمزی را ندارند اما قدرت فیزیکی و تکنیکی ابراهیم و پوشش دادن بخش بزرگی از زمین می تواند ابراهیم را به گزینه ای مناسب برای امری تبدیل کند که تنها حدود ۱۵ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

۳- اسامه ادریسی
تا اینجا ۳۵ میلیون از بودجه‌ی آرسنال خرج شده‌است بنابراین تنها ۵ میلیون باقی مانده است که اوساما ادریسی وینگر تیم آلکمار می تواند گزینه‌ای مناسب باشد.او آمار ۱۰ دریبل موفق در هر ۹۰ دقیقه را دارد که آماری مشابه ادن هازارد در لیگ جزیره است. او در مقایسه با کاراسکو و پرسیچ وینگر ضعیف‌تری است ما با بودجه‌ی توپچی‌ها سازگار است. او در نبرد برای تصاحب توپ کمی ضعیف‌تر از پرسیچ است و راست پا است هرچند که پای چپ او نیز پیشرفت کرده است. او می تواند نیاز آرسنال برای وینگر رفع کند.

در این روزها ده‌ها اسم اطراف آرسنال است، باشگاه هیچ خرید جدیدی را انجام نداده و هیچ بازیکنی را نفروخته است. تنها چند بازیکن از جمله رمزی و ولبک را بصورت بازیکن آزاد از دست داده است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰