loading
در حال بررسی درخواست شما
آلونسو هم به کمک اوزیل آمد ...
آلونسو هم به کمک اوزیل آمد ...

آلونسو هم به کمک اوزیل آمد ...

 
ژابی آلونسو هافبک سابق رئال مادرید و لیورپول افزود زمانی که آنها در کنار هم بازی میکردند او در پست بازیکن شماره ی 10 بازیکن عالی بود. در سال 2009 ژابی آلونسو انگلیس را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست،مسوت اوزیل نیز یک سال بعد یعنی در سال 2010 از شالکه به رئال منتقل شد. در اولین فصلی که این دو بازیکن کنار هم ‌بازی کردند موفق به قهرمانی در جام حذفی اسپانیا شدند،همچنین آنها در سال 2011/12 موفق شدند با 100 امتیاز و 121 گل زده لالیگا را زیر نظر ژوزه مورینیو فتح کنند.
 
مسوت اوزیل سرانجام در سال 2013 بعد از توافق بین رئال و آرسنال اسپانیا را ترک‌ کرد،اما تا به امروز بهترین شرایط را در شمال لندن پشت سر نگذاشته است و گمانه زنی های مکرری در مورد آینده ی او در چند سال اخیر شده است.
 
از زمانی که اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد مسوت اوزیل حاشیه های زیادی داشته است.ظاهرا این مربی اسپانیایی از نقش اوزیل در باشگاه مطمئن نیست و دچار تردید شده است. این در حالی است که به گفته ی ژابی آلونسو در زمانی که آنها در کنار هم بازی میکردند اوزیل در پست خود فوق العاده بود و در سیستمی که آنها بازی میکردند او ماهرانه بین دفاع و حمله توازن برقرار میکرد.
 
وی افزود :بیشتر آن سالها به خصوص در زمان مربیگری ژوزه مورینیو ما از دو هافبک مرکزی(من و سامی خدیرا)استفاده میکردیم،خدیرا هافبک پر انرژی بود و مرکز زمین فرار های زیادی را انجام میداد و‌ اوزیل در بین خطوط حرکت میکرد و در روزنه هایی که در بین خطوط ایجاد میشد استفاده میکرد،این سخت‌ترین موقعیتی است که شما میتوانید در آن قرار بگیرید زیرا فضای بسیار‌کمی وجود دارد و‌ جایی است که مدافعان سعی میکنند به حریف فشار بیاورند و من همیشه سعی میکردم با نزدیک شدن به او موقعیتی مناسب برای گرفتن پاس ایجاد ‌کنم.
 
ما درکنار هم‌ بسیار خوب بازی میکردیم و همچنین ارتباط فوق العاده ای با کریستیانو رونالدو ایجاد کرده بودیم او در سمت چپ بازی میکرد و انخل دیماریا نیز در سمت راست بود،رونالدو همه ی کار ها را برای ما راحت میکرد،زمانی که ما توپ را دریافت میکردیم او را پیدا میکردیم و توپ را به او‌ پاس میدادیم و او از مهارت های فردی خود استفاده ‌میکرد و توپ را به گل تبدیل میکرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football London
بازدید: ۱,۸۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰