loading
در حال بررسی درخواست شما
امری بلاخره سکوت خود را در مورد اوزیل شکاند
امری بلاخره سکوت خود را در مورد اوزیل شکاند

امری بلاخره سکوت خود را در مورد اوزیل شکاند

اونای امری بعد از 18 ماه کشمکش با مسوت اوزیل سرانجام ماه گذشته از هدایت آرسنال برکنار شد،به گفته‌ی اونای امری،کشمکش‌هایی که بین او و مسوت اوزیل بوجود آمد،برای این بود که بهترین بازی از اوزیل گرفته شود و بهترین مسوت اوزیل را ببینیم.
 
توپچی‌ها بعد از تساوی بدون گل در مقابل اورتون برای اولین بار در چند سال گذشته به نیمه ی دوم‌ جدول لیگ برتر سقوط کردند.بعد از اخراج امری، لیونبرگ به طور موقت شش بازی مربی آرسنال بود‌ که فقط در یک بازی برنده از زمین خارج شد و 5 امتیاز بدست آورد که سرانجام میکل آرتتا به مدت سه سال و‌ نیم عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد.
 
غیبت‌های پشت سرهم اوزیل در ترکیب تیم به یک معما تبدیل شده بود و اوزیل در اوایل فصل به ندرت در ترکیب تیم قرار میگرفت و‌ به دلیل نداشتن آمادگی بدنی از لیست 18 نفره ی تیم خط می خورد.
 
اونای امری در مصاحبه با BBC Sport گفت: در بعضی از مسابقات مسوت فوق‌العاده بود و میتوانست به سرعت بازی را به حمله ببرد و توازن بین دفاع و‌حمله را برقرار کند؛اما در بعضی از مسابقات شما نیاز دارید که مستحکم باشید و ذره به ذره تیمی را بسازید که سخت‌کوش باشند و بتوانند فشار لازم را به تیم مقابل وارد‌ کنند. اوزیل بازیکن بسیار مهمی برای شما خواهد بود‌ اگر بتوانید او را با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ کنید او‌ استعدادی دارد که به بازیکنان دیگر اجازه میدهد که بهتر بازی کنند،اما اگر بدنبال بازیکنی پرخاشگر و‌ سخت‌گوش هستید اوزیل بهترین بازیکنی نیست که این ویژگی ها را داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۲,۹۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰