loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست آرسنال در فینال کانتیننتال کاپ
شکست آرسنال در فینال کانتیننتال کاپ

شکست آرسنال در فینال کانتیننتال کاپ

تیم بانوان آرسنال در وقت اضافه ی نیمه ی دوم ، شاانس قهرمانی در کانتیننتال کاپ سال 2020 را از دست داد.
 
موقعیت اول بازی را آبی پوشان به دست آوردند ، ریتن توپ را به دست آورد و سانتر خوبی به محوطه ی جریمه داشت اما ویکی اشنادربک به خوبی توپ را بلاک کرد و آنها فرصت گلزنی را از دست دادند. 
 
در ادامه همکاری ریتن و اینگلند کار دستمان داد. ریتن توپ را دوباره به محوطه ی جریمه فرستاد. در شلوغی این محوطه اینگلند به خوبی توپ را در بین چند مدافع آرسنال کنترل کرد و راهی دروازه ی توپچی ها کرد و یاران چلسی به گل اول خود رسیدند.
 
کمی بعد از گل اول چلسی آرسنال به خود آمد. نفوذ کیتی مک کیب و سانتر خوب او برای هموطن خود لوییز کویین فرصت خوب گلزنی را برای آرسنال مهیا کرد اما ضربه ی سر کویین به تیر دروازه خورد و برگر دروازه بان چلسی این توپ را مهار کرد. 
 
پس از این موقعیت ویویان میدیما بود که میتوانست گل تساوی را به ثمر برساند اما برگر یک سیو استثنایی داشت و به خوبی توپ را از گوشه بالای دروازه ی خود به بیرون کشید. 
 
پس از این موقعیت باز هم اینگلند قصد دروازه ی آرسنال را داشت اما ضربه ی سر او راهی به دروازه ی توپچی ها پیدا نکرد.
 
چیزی به پایان نیمه ی اول نمانده بود که پاس ویویان میدیما به کیتلین فورد موقعیت گلزنی را برای آرسنالی ها فراهم کرد اما شوت فورد با اختلاف کمی از کنار دروازه ی چلسی به بیرون رفت. 
 
نیمه ی دوم را یاران آرسنال بهتر شروع کردند ، مک کیب و میدیما با همکاری خوبشان میتوانستند آرسنال را به گل تساوی برسانند اما ویویان نتوانست از فاصله ی نزدیک دروازه ی چلسی را باز کند. 
 
بیست دقیقه مانده به پایان بازی کیتلین فورد ویویان میدیما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما هد مهاجم هلندی ما گل نشد.
 
باز هم میدیما دست بردار نبود و از فاصله ی نزدیک دروازه ی چلسی را هدف قرار داد اما دروازه بان چلسی ناجی این تیم بود و شوت او را مهار کرد. 
 
پنج دقیقه به پایان بازی ارسال کرنر کتی مک کیب به داخل محوطه ی جریمه زمینه ساز گل مساوی آرسنال شد. توپ به ویلیامسون رسید و او هم دروازه ی چلسی را باز کرد تا توپچی ها به ادامه ی بازی امیدوار شوند. 
 
در حالی که انتظار میرفت این بازی به وقت اضافه یا پنالتی بکشد سم کر در وقت های تلف شده ی نیمه ی دوم توپ را به محوطه ی جریمه رساند و بث اینگلند دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند و در نهایت یاران چلسی با نتیجه ی 2-1 آرسنال را شکست دادند و قهرمان کانتی کاپ شدند.
 
دیدار بعدی آرسنال یکشنبه ی هفته ی آینده مقابل  تاتنهام در سوپرلیگ خواهد بود. توپچی ها در این بازی میزبان هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰