loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باز هم می تواند
آرسنال باز هم می تواند

آرسنال باز هم می تواند

وی در مصاحبه با خبرنگار سایت گل به نکات جالبی اشاره کرد .

از بازیکنانی که نقش مهمی در افتخارات دهه گذشته باشگاه آرسنال داشت، تاکید کرد که آنری باید بخشیده شود.

دنیس برگ کمپ اعتقاد دارد که آنری از شخصیت خوبی برخوردار است و این مسئولان فیفا هستند که باید امکانات بیشتری در اختیار داوران قرار دهند تا در آینده حوادثی مانند این اتفاق نیفتد.

برگ کمپ در مصاحبه با بخش بریتانیایی سایت گل گفت:" تیری آدم فوق العاده ای است و منظوری از آن حرکت نداشت. من او را از نظر شخصی و حرفه ای می شناسم و او همواره یک آدم متشخص بوده است. مشکل اینجاست که باید به داوران قدرت بیشتری داده شود و آنها اجازه داشته باشند که وقتی در مورد صحنه ای تردید دارند، از بازیکنان مشورت بگیرند. اگر این اتفاق می افتاد، اکنون همه این جنجال ها پایان یافته بود.

گاهی اوقات در گرماگرم مسابقه شما حرکتی انجام می دهید که بعدا از خود می پرسید چرا چنین کاری کردید. اما باید توجه داشت که فوتبالیست ها هم انسان هستند."

 مرد یخی هلندی که بعد از گذراندن یک دهه افتخارآمیز در باشگاه آرسنال، برای هواداران این تیم به یک اسطوره تبدیل شده است، اعتقاد دارد که تیم جوان فعلی، برای موفقیت توپچی ها کافی است. او سبک مربی گری آرسن ونگر را منحصر به فرد می داند و معتقد است که هوش بالای سسک فابرگاس یکی از عوامل برتری آرسنال برای رسیدن به قهرمان های دوباره خواهد بود.

 برگ کمپ گفت:" ونگر باعث پیشرفت جوانانی مانند فابرگاس و فن پرسی و تبدیل شدن آنها به بازیکنانی بزرگ شد. او بازیکنان زیادی در این سطح در اختیار دارد؛ هم در تیم اول و هم بازیکنان جوانتری که می توانند در آینده به ستاره های باشگاه آرسنال تبدیل شوند. آنها می توانند برای سال ها باشگاه را به پیش ببرند.

فابرگاس بازیکن و بازیساز بسیار خوبی بود و آرسن ونگر جنبه های فیزیکی زیادی به بازی او اضافه کرد. او اکنون به یک بازیکن باتجربه و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا تبدیل شده است. اما به یاد داشته باشید که او برای رسیدن به این جایگاه، به سختی تلاش کرد و دستورات آرسن ونگر را به خوبی به کار گرفت. بازیکنان جوان نیاز به گوش دادن و یاد گرفتن دارند نه اینکه سرمربی همه چیز را به آنها دیکته کند.

سبک و شور به همراه تجربه، شیوه تیم آرسنال است. نمی دانم آرسن ونگر چطور اینکار را انجام می دهد اما او با فوتبال زندگی می کند و شیوه سرمربی گری اش بسیار شخصی است. نمی دانم او چطور وقت می کند که همه این کارها را انجام دهد. "

برگ کمپ کاملا معتقد است که آرسنال در این فصل می تواند جام های زیادی به دست بیاورد. او انتظار دارد که آنها قهرمان لیگ برتر یا لیگ قهرمانان شوند یا اینکه حداقل در جمع مدعیان اصلی حضور داشته باشند.

 "بازیکنان آرسنال از بازی کردن لذت می برند و کل تیم با هم متحد هستند. آنها به سختی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تلاش می کنند و قادر به فتح این جام ها هستند. چرا که نه؟

مهم است که هوادارن بدانند این تیم آرسنال هنوز به روزهای اوجش نرسیده و با چند خرید خوب در ژانویه، می توانند چلسی و منچستر یونایتد و همین طور دیگر تیم های بزرگ اروپایی را شگفت زده کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal
بازدید: ۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰