loading
در حال بررسی درخواست شما
مسائل در حال حاضر در مسیر ما نیستند
مسائل در حال حاضر در مسیر ما نیستند

مسائل در حال حاضر در مسیر ما نیستند



ارزیابی شما از بازی...
کنترل خوبی روی بازی داشتیم . منچستر شانس های کمی داشت . همواره با اولین حرکاتشان گلزنی کردند . ما آن ها را در وضعیتی که دوست دارند یعنی ضد حمله قرار دادیم . آن ها قدرتمند هستند و در برابر دروازه فرصت طلب . در نیمه دوم ما موقعیت خوبی برای بازگشت به تساوی داشتیم و دو دقیقه بعد بازی دو بر صفر شد . سپس نیز نتوانستیم بازی را دو بر یک کنیم و آن ها خوب بودند . در نهایت نمی تواند کوششمان را رد کنم . مسائل در مسیری که می خواهیم پیش نمی روند . می خواهم ادامه دهیم . یک دیگر را حمایت کنیم و به قدرت بازگردیم . بازی عجیبی بود . تلاش و کوشش زیادی کردیم . در حال حاضر هر دروازبانی که برابر ما قرار میگیرد برترین بازیکن زمین می شود . می خواهم باورم را حفظ کنم. نا خود آگاه نا امیدی بازی دو شنبه شب قسمتی امروز بود . می توانستید ببینید . نه در تلاش و یا نگرش ما اما در اعتماد آن .



ایمان شما برای قهرمانی در لیگ برتر...
باور دارم می توانیم این کار را بکنیم . تست خوبی برای ماست که نشان دهیم می توانی دوباره متحد شویم و روحیه و قدرت روانی خود را همراه با واکنش سریع نشان دهیم . ما هفته هایی بدون بازی میان هفته پیش رو داریم و این برای اولین بار بعد از زمان طولانی است . متاسفانه ما یوهان جور را برای ادامه فصل از دست دادیم . این سخت است . ما موقعیت خوبی برای نشان دادن استقامت خود داریم .



درباره اینکه آیا فصل فصل با لغزش خواهد شد ...
نه . من بسیار نا امید هستم . ما سه رقابت را در راهی عجیب از دست دادیم . ما امروز بد نبودیم اما توسط تیمی که از ما فرصت طلب تر بود تنبیه شدیم .



درباره مصدومیت جورو....
او مشکل شانه دارد و فصل را از دست داده .



درباره تکل های امروز جورو...
زمین بازی امروز خوب بود . داوری نیز خوب بود و تکل پول اسکولز بد بود .



درباره قوای روحی تیم....
باید خود را باز یابید . باید به این قبیل سوال ها در هفته های جاری پاسخ بدهیم . باید با نمایش خود این را پاسخ بدهیم . باید نشان دهیم که به اندازه کافی برای نشان دادن آن قوی هستیم .



درباره رقابت قهرمانی لیگ برتر...
این بسته به نمایش ما در خانه دارد . بازی منچستر یونایتد در لیگ برتر مهم ترین بازی است . اگر بازی های خود را تا قبل از آن پیروز شویم . من ایمان دارم اگر این بازی را خوب انجام دهیم شانس خوبی برای آن در خانه داریم . قبل از آن مهم است بازگشتی سرعتی داشته باشیم . باید شنبه به اصمف وست بروم برویم .



درباره اینکه بازی با بارسا چقدر بر این بازی تاثیر داشته است...
من بسیار نا امید هستم اما این تاثیری نداشته . گمان من این است امروز کیفیت داشتیم . آن ها همیشه بسیار تاثیر گزارند و اگر خود و شانس هایتان را استفاده نکنید نمی توانید در این بازی ها برابر آن ها پیروز شوید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰