loading
در حال بررسی درخواست شما
پیکار و بستگی آن به آرسنال
پیکار و بستگی آن به آرسنال

پیکار و بستگی آن به آرسنال



درباره اینکه این نتیجه به مانند یک باخت بود...
نا امید کننده بود چرا که از زمان سه بر یک جلو بودن موقعیت کنترل داشتیم . نگرش ما عالی بود و ما طوری بازی کردیم که می خواتسمی بازی کنیم . فکر می کنم از لحاظ فیزیکی در نیمه دوم کم آوردیم . می توانستید این را در بازی لیورپول نیز ببینید . البته این بازی هیجان آوری بود جایی که هر دو تیم می توانستند پیروز باشند . اینکه سه گل دریافت کردیم افسوس آور بود چرا که مخصوصا در نیمه اول ما بازی را نترل کرده لودیم . فکر نمی کنم نتیجه سه بر دو نمایانگر نیمه اول باشد چرا که در این نیمه آن ها موقعیت های زیادی خلق نکردند .



درباره اینکه این نتیجه باعث خارج شدن از رقابت قهرمانی شده...
این رقابت کاملا باز است . باید برای بازی بعدی آماده شویم و برای کاری که می توانیم بجنگیم . این تیم نگرش خاصی دارد حتی اگر در حال حاضر تعداد امتیاز خوبی نداشته باشیم . ما کاملا ثبات قابل توجهی داشتیم چرا که امشب بازی دشواری با یک عملکرد متوسط بود . ما در یک برهه شانزده بازی بدون شکست هستیم اما اخیرا به اندازه کافی امتیاز جمع نکردیم و مساوی های زیادی داشتیم . این چیزی است که می خواهیم تا انتهای فصل تغییر دهیم .


درباره یک بازی باز...
تاتنهام تیم خوبی است . آن ها به خوبی به حمله می روند و می توانند موقعیت خلق کنند . از نظر فیزیکی در نیمه دوم کم آوردیم و این دلیل واگذاری بود .



به سمت تمام کردن بازی نرفتن...
این یک دربی است و ما می دانیم وقتی شما سه بر یک جلو هستید این به منزله پیروزی نیست . همه چیز منفی نیست چرا  که بعد از اتفاقی که یک شنبه برای ما رخ داد برای ریکاور و بازگشت به آن روحیه شخصا باور داشتم که این تیم شخصیت عالی دارد . تیم های زیادی پس از اتفاقات اخیر نمی توانستند زنده بمانند . برای من این تیم به اندازه کافی امتیاز نگرفته است . هیچ تیمی که به مانند ما در دو ماه اخیر مورد ضرب واقع شود فکر نمی کنم می توانست با این نگرش بازگردد . من به تیمم امتیاز زیادی می دهم .



از دست دادن شانس وارد کردن فشار به منچستر...
این کاملا باز است . چلسی حالا به کورس بازگشته است و باید با منچستر یونایتد بازی کنند و همینطور با تاتنهام . این باز است و بسته به ما دارد که این اعتماد خود را حفظ کنیم و نبرد  را حفظ کنیم . همیشه وقتی سه گل می زنیم مساوی نمی کنیم . امشب بازی مخصوصی بود جایی که در نیمه دوم از لحاظ فیزیکی ضربه خوردیم .



درباره سهم ژسنی در پنالتی تاتنهام...
کمی تاخیر داشت ولی باید دوباره ببینم.



درباره اینکه چگونه نظر پیش از بازی سس فابرگاس وی را اذیت می کرد...
این مرا اذیت می کرد و می توانم بگویم چرا . چرا که این مسئله ای است که باید توسط باشگاه پس از بررسی موضوع صورت گیرد . نه فقط برای چیزی که خبرنگاران کرده اند و احترامی که گذاشته نشد اما او کاملامقاله را چرخاند . ما واقعا در این باره ناراحتیم . این واقعا از طرف خبرنگار غیر حرفه ای و نا امید کننده بود . موضوع بیان شده کاملا متفاوت با چیزی بود که بازیکن عنوان کرده است . به اندازه ای که فکر میکنید برای رسانه فکر نمی کنیم . شغل ما صحبت کمی در این باره می پذیرد . ما می پذیریم که مردم درباره ما صحبت می کنند اما باید به اندازه کافی برای برقراری ارتباط قوی باشیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰