loading
در حال بررسی درخواست شما
اسکولز:ارسنال جوهرقهرمانی ندارد!
اسکولز:ارسنال جوهرقهرمانی ندارد!

اسکولز:ارسنال جوهرقهرمانی ندارد!

پل اسکولزمعتقد است که الکس فرگوسن هیچ گاه شش سال قحطی جام درمنچستر را تحمل نخواهد کرد این درحالی است که این اتفاق درارسنال ازسوی مسئولین فنی و کادرمدیریتی باشگاه نوعی موفقیت قلمداد میشود.

زمانی ارسنال و منچستریونایتد رقابتی تنگاتنگ و حساس در بالای جدول داشتند واسکولزهمواره درقلب این رقابت قرارداشت.

اما از زمانی که توپچی ها فوتبال جذابشان را به رخ کشیدند نتوانستند همپای رقیب دیرینه شان به جامها دست پیدا کنند واخرین بارکه توانستند جامی را ازدست شیاطین سرخ خارج کنند جام حذفی سال 2005 بود که توپچی ها با ضربه پنالتی پت ویرا هافبک غول پیکرشان توانستند شاگردان فرگوسن را دست خالی روانه خانه کنند.

اما دراین میان اسکولزکه درانتهای فصل قبل به دوران درخشان فوتبالش درمنچستر پایان داد معتقد است که فرگوسن هرگزاجازه نخواهد داد تا منچسترشش سال بدون جام بماند! وی همچنین روزهای سختی را برای ارسنال در فصل اینده پیش بینی کرد.

اسکولز گفت : ارسنال در نتیجه گیری و تمام کردن بازی مشکل دارد شاید اینها زیباترین فوتبال را بازی کنند ولی این موضوع کمکی به نتیجه گرفتن نمیکند.البته من گاهی از شنیدن این موضوع که ارسنال بهترین فوتبال را بازی میکند ازرده میشوم! چراکه هرچقدرکه انها چشم نواز بازی کنند این یونایتد است که جامها را بالای سرمیبرد.

اسکولزادامه داد : انها گاهی بهترین فوتبال را ارائه میکنند اما فایده اش چیست وقتی شما هیچ چیزبرنده نمیشوید؟! نقطه قوت اینگونه بازی کردن درکجاست؟انها دراستانه ازدست دادن بهترین بازیکنانشان هستند.نصری و فابرگاس دراستانه درب خروجی باشگاه قراردارند و کلیشی ازتیم جدا شده است.

اسکولزدرپایان گفت : بعید میدانم مربی ما اجازه بدهد چنین اتفاقی درباشگاه بیافتد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۴
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۳۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰