loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان جدی است ؟!
داستان جدی است ؟!

داستان جدی است ؟!


    

 این درحالی است که این روزها صحبتهای متعددی در مورد احتمال پیوستن نصری از آرسنال به یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد.پارکر در طول سالهای 1991 تا 1996 در یونایتد توپ می زد و در این دوره دو قهرمانی دوگانه را بایونایتد کسب کرد.

 پارکر در ستون یادداشت یورو سپورت نوشت:« فکر نمی کنم که آرسنال به سادگی او را به یونایتد بفروشد ولی در تئوری نصری می تواند به خوبی در تیم فرگوسن جا بیفتد و کار کردن در تیم فرگوسن برای او آسان تر از کار کردن در تیم روبرتو مانچینی است. نصری می تواند در یونایتد موفق تر باشد،چون مربی یونایتد بهتر از او استفاده خواهد کرد. او می تواند نقطه اتکای یونایتد باشد و فرگی چنین بازیکنانی را واقعا دوست دارد.»

 در ادامه این مطلب می خوانیم:« زمانی که اریک کانتونا به یونایتد آمد، فرگوسن گفت:" وقتی اریک توپ را می خواهد بدون توجه به اینکه او در کجای زمین است توپ را به او برسانید." در مورد نصری هم همین موضوع صادق است. فکر می کنم اومی تواند با بازی در یونایتد بدرخشد. خودش هم می داند که می تواند مبدل به یکی از بزرگترین ستاره های این تیم شود.»

 البته او درمورد احتمال انتقال نصری به منچسترسیتی هم اظهارنظر کرده:« نصری ممکن است عملکرد خوبی در سیتی داشته باشد، ولی به شرطی که مانچینی شیوه هایش را تغییر دهد و استفاده از دو بازیکن در آن پست را کنار بگذارد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ورزش 3
بازدید: ۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰