loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر استفاده از فن آوری را امری درست می داند
ونگر استفاده از فن آوری را امری درست می داند

ونگر استفاده از فن آوری را امری درست می داند



طبق گفته ی مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس ریچارد اسکادمور در هفته ی گذشته فن آوری عبور توپ از خط دروازه فیفا برای رقابت های فصل 2012/2013 عملی خواهد شد . آرسن ونگر که سال هاست از هوادران استفاده از این فن آوری در فوتبال است معتقد است که این فن آوری می تواند کمک خوبی برای داوران در زمین باشد .

" شما برای اینکه شانس بیشتری برای قضاوت درست داشته باشید به آن [ تکنولوژی ] نیاز دارید. "

" شما این را می دانید که این کمکی برای داوران است و به آن ها در گرفتن تصمیم درست کمک می کند . اگر از 100 تصمیم آن ها به جای 85 تصمیم 95 تصمیم درست باشد شما مجبور هستید برای اتخاذ تصمیم درست از این فن آوری استفاده کنید. "

" از این که با استفاده از این تکنولوژی می توان اشتباهات داوری را تا حد امکان کاهش داد خوش حالم . البته من دوست دارم در موارد بیشتری نسبت به حوادث فوتبال از فن آوری استفاده شود اما در هر صورت این اولین قدم است. "

آرسن ونگر همراه با تیم آرسنال در هفته ی آتی در چارچوب رقابت های امیریتس کاپ با سه تیم پاریس سنت ژرمن ، بوکا جونیورز و نیویورک ردبولز به رقابت می پردازد و این در حالی است که در این رقابت ها از این فن آوری استفاده نمی شود .

" شما برای استفاده از این امکان نیاز به اجازه دارید که ما این اجازه را دریافت نکردیم. "

" فکر می کنم که فیفا نمی خواهد قوانینی متفاوت در اینجا و آن جا داشته باشد و من متوجه این هستم . اما خبر خوب این است که بالاخره آن ها تصمیم به استفاده از تکنولوژی در فوتبال گرفته اند و این طور به نظر می آید که در جام جهانی آینده از این فن آوری استفاده خواهد شد.
"

نويسنده : مرتضي ( MOR1 )


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰