loading
در حال بررسی درخواست شما
این تمام سرنوشت و تیرگی نیست
این تمام سرنوشت و تیرگی نیست

این تمام سرنوشت و تیرگی نیست



درباره احساس زیر فشار بودن...
من همیشه احساس می کنم زیر فشار هستم اما نه بیشتر از حالت معمول .



درباره ناراحتی و تاسف...
بله فکر می کنم نتیجه برایمان بسیار ناخوشایند بود . تصمیم گیری درباره اخراج و همینطور گل آفساید به ثمر رسیده تصمیم های تعیین کننده بازی بودند .



درباره کم تجربگی تیم...
من فکر می کنم به دلیل کم تجربگیش مورد انتقاد قرار گرفت و و به دلیل قلب و جدیت و جنگندگیش . او سزاوار دومین کارت زرد بود و نباید به مصاف این چالش می رفت .



درباره شعار های هواداران....
من فکر می کنم هدف داشتن تیم خوب و بازیکنان خوب است . شما می توانید پول خرج کنید و تیم بدی داشته باشید . شما می خواهید هواداران خوشحال باشند و وقتی نمی توانید بازی را برنده شوید می توانید درک کنید که آن ها خوشحال نیستند . اما من فکر می کنم ما هشت بازیکن خوب را نداشتیم و عملکرد خوبی داشتیم . پس این همه سرنوشت و تیرگی کار نیست و برخی نکات مثبت در بازی امروز بود .



درباره غایبان تیم...
ما مصدومین و محرومینی داشتیم . ما بازیکنان کمی برای مصدومیت داشتیم . چرا ؟ من دکتر نیستم . من احساس نمی کنم تعداد زیادی داشتیم . در ابتدای فصل ما تقویم سختی و سنگینی در مقایسه با دیگر تیم ها داریم چرا که باید چهار شنبه در بازی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان نیز بازی کنیم . این مسئله تاثیر گذار است و وقتی که تیم کاملا آماده نیست پنج بازی بزرگ داریم .



درباره این دوره مهم برای باشگاه...
این تاثیر بزرگی دارد مخصوصا در بازی چهار شنبه شی . این مهم ترین بازی برای ماست . بعد از آن باید با منچستر یونایتد بازی کنیم اما در تمامی بازی های بزرگ دیگر ابتدا در خانه حریفان بازی خواهیم کرد . در نیمه دوم فصل در تمامی بازی ها به غیر از لیورپول در خانه خود بازی خواهیم کرد .



درباره وظیفه اکنون شما...
در حال حاضر مهم است که بازیکنان را بلند کرد چرا که آن ها از بابت امروز بسیار نا امید هستند . نیاز داریم تا به آن ها برای نگرش و عملکرد امروزشان امتیاز بدهیم . این بازی بود که شکست در آن بسیار سخت بود .



درباره آینده سمیر نصری...
نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد . من همیشه گفته ام که می خواهم برای نگه داشتن سمیر نصری تلاش کنم و هیچ گاه عقیده ام را هوض نمی کنم چرا که امروز نیز او بازی کرد و باعث تعجب همگام شد . او باشگاه را دوست دارد و می خواهد که برای ما بازی کند . اگر تصمیم به فروش وی بکنیم این کار را خواهیم کرد و برای آن اماده خواهیم بود . در حال حاضر ار بابت حضور وی در اینجا خوشحالم . نمی دانم آیا او چهار شنبه بازی خواهد کرد یا خیر . ما فقط بازی خواهیم کرد .



درباره پتانسیل خرید های جدید...
ما در نظر داریم . می دانید ؟
اما تلاش می کنیم که کار های درستی برای باشگاه انجام دهیم . من فکر می کنم کوشلنی و ورمائلن دو سبک از بهترین های مدافعین مرکزی هستند اما به علاوه آن بسیار سخت است چرا ه نیاز به دیگر مدافعین مرکزی دارید و در هنگام مصدومیت نیاز به دیگر مدافعین است و باید یک مدافع دیگر بگیریم . شما نمی توانید این کار را در هر زمانی که بازیکنان مصدوم دارید انجام دهید .



درباره آینده شخصی خودتان...
هیچ شانسی برای گذر از آن نیست . من تلاش می کنم تا بهترینم را برای باشگاه انجام دهم . ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر شکست می تواند باعث یک زلزله و نا امیدی شود . ما در ابتدای فصل هستیم و از بابت شکست امروز بسیار نا امیدیم . اما ما در ابتدای فصل هستیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰