loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم
ونگر: باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم

ونگر: باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم


تیم آرسنال که سه بازی پیاپی را با برد پشت سر گذاشته بود در داربی شمال لندن و در ورزشگاه وایت هارتلین مغلوب تاتنهام شد تا دوباره فرم خوب آنها تحت تاثیر یک شکست قرار بگیرد.

ونگر در مورد اتفاقات آن بازی می گوید.

"دوست داشتم سه روز بعد از آن بازی نیز بازی می کردیم چون من حس کردم عملکرد با کیفیتی داشتیم اما نتیجه ای که رقم خورد نا امید کننده بود و احساس می کردم ما با اشتباهات خودمان تنبیه شدیم.

این نا امید کننده است چون حس می کنم وضعیت در داخل تیم خیلی خوب است، اینکه کیفیت بازی تیم بازی به بازی بهتر می شود، اینکه نگرش بازیکنان بسیار خوب است.

اما اکنون زمانی است که باید تمام اینها را به نتایج خوب تبدیل کنیم، می دانیم که برد یا باخت اتفاقی نیست، و به اتفاقات درون زمین بستگی دارد و در حال حاضر این اتفاقات جزئیات بازی هستند نه اساساً کیفیت ها.

در آن روز ما به عملکرد بد خود نباختیم، به چیزهایی باختیم که شما برای بازیهای بزرگ نیاز دارید و این در تیم ما نبود و این خیلی نا امید کننده است. نا امیدی بزرگی بود و من دوست داشتم بعد از آن بازی دوباره یک بازی انجام می دادیم اما شاید برای اینکه بازیکنان آن بازی را فراموش کنند برایشان بهتر بود به بازیهای ملی بروند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰