loading
در حال بررسی درخواست شما
یک نمایش خوب و سرزنده
یک نمایش خوب و سرزنده

یک نمایش خوب و سرزنده


درباره پیروزی تیم برابر استوک...
ما یک عملکرد تیمی مستحکم داشتیم جایی که می توانستید ببینید تیم از نظر دفاعی پیشرفت داشته بود , مخصوصا برابر تیمی که بسیار در چالش ها به مانند استوک است . به نظر بسیار از نظر دفاعی مستحکم تر شده بودیم و تا زمانی که آن ها گل تساوی را نزده بودند شروع خوبی در بازی داشتیم . سپس من احساس کردم کمی مضطرب شدیم و نیاز داشتیم تا در بین دو نیمه آرام باشیم و دوباره بازگردیم .

نیمه دوم به طور پایه در دست ما بود , مخصوصا بعد از پانزده دقیقه ابتدایی بازی و بعد از ان مشکل گلزنی بود . ون پرسی این کار را بهتر از بسیاری از مردم می توانست انجام دهد و وقتی آمد این کار را کرد . مجموعا امروز یک عملکرد خوب و سرزنده داشتیم و این ازدهام نشان می داد که تیم می خواهد خوب کار کند چرا که آن ها دوباره پشت تیم بودند و این مسئله بسیار مثبت است . آن ها احساس می کردند که تیم آماده است تا تلاش کند .
البته رابین ون پرسی و دو گلش سزاوار امتیاز های زیاد و بزری است اما احساس می کنم جروینیو نیز بازی بسیار خوبی داشت و بسیار تاثیر گزار بود .



درباره دلیل اضطراب تیم در نیمه اول...
دست پاچگی . همچنین بازیکنان کمی عصبی بودند چرا که می دانستند برای ما توپ دوم مهم بود . نمی توانستیم همه توپ ها را برابر گراوچ پیروز شویم و توپ دوم اهمیت داشت .
بازیکنان در بین نیمه احساس کردند که می توانند توپ دوم را پیدا کنند . اما باید به استوک تبریک گفت . آن ها ما را با ضربات ایستگاهی سورپرایز کردند و بعد از آن کمی در شرایط سرگردمی در منطقه بودیم .  آن ها از این مسئله استفاده کردند و به دلیل اضطراب تیم تا نیمه اوم پاس های ما را کم اثر کردند .



درباره ضربه ایستگاهی که منجر به گل کراوچ شد...
فکر می کنم به هیچ وجه این خطا نبود . من فقط احساس می کنم یک ضربه سر خوب بود . من نمی توانم متوجه اینکه داور چه چیزی دید شوم .
این یک نگرانی بود که ما شاوکراس را مهار نکردیم اما بازیکنان می دانستند در بین نیمه که آن ها استفاده کردند . اما ما واکنش بسیار خوبی در نیمه دوم و در قسمت پایانی بازی داشتیم و این تمام مسئله است .



درباره دلیل استراحت رابین ون پرسی...
او سفتی عضلانی داشت و من دیروز در تمرینات 19 بازیکنا داشتم و اینکه هنوز مطمئن نبودم که چگونه از او استفاده کنم . او امروز صبح چک شد از نظر پزشکی اماده بود که روی نیمکت قرار بگیرد . قبل از اینکه وی را کنار بگذارید 15 بار فکر می کنید که آیا باید واقعا را بازی ندهم ؟  اما اگر به تعداد بازی هایی که وی به میدان رفته است نگاه کنید باید کمی مواظب باشید .



درباره اتهام های تیم یک نفره ...
به هیچ وجه این احساس را ندارم . وقتی می خواهید در تیمی با کیفیت باشید .همیشه باید بازیکنانی داشته باشید که دیده شوند و چیز هایی برای ارائه داشته باشند . ما قبل از این تیری هانری را داشتیم . رابین کیفیت استثنایی دارد و این طبیعی است که اینگونه سوالات مطرح شود .



درباره حضور جورو در دفاع راست...
درباره استمرار ان نمی دانم اما او امروز بازی بسیار خوبی داشت . چیزی که امروز خوب بود این است که ما در عقب زمین قد بلند بودیم . ما جورو , مرتساکر , کوشلنی و سانتوس را به عنوان چهار مرد دفاعی عقب زمین داشتیم .  وقتی برابر استوک بازی می کنید این کیفیت جالبی است .



درباره آمادگی ون پرسی برای بازی با چلسی...
او مصدوم نیست . او فقط  سفتی عضلانی دارد . او باید آماده شود .



درباره عملکرد مروان شاماک...
من فکر می کنم او به سختی کار می کند . در حال حاضر او پس از یک گل راه خواهد افتاد . فکر می کنم امروز دو یه سه موقعیت برای گلزنی وی در نیمه اول بود که وی به آن ها نزدیک شد و فقط نتوانست برابر شاوکراس قرار بگیرد . من از بابت تلاش و کوشش وی خرسندم . من فکر می کنم او در حال حاضر در ذهنش این مسئله است که ون پرسی غیر قابل دست یابی است . چرا که ما با دو وینگر بازی می کنیم و این بسیار سخت است که با دو مهاجم بازی کنیم چرا که در میانه بسیار باز می شوید . پس از سیستم باعث حضور وی یا ون پرسی می شود . این سخت است اما او با بازی کردن اعتماد به نفسش را به دست می اورد و همینطور با گلزنی کردن به مانند تمام مهاجمین .



درباره پیروزی منچستر سیتی برابر یونایتد در اودترافورد...
این یک سورپرایز است . به نظر امروز فرانسه نزدیک بود در فینال جام جهانی راگبی نیوزلند را شکست دهد و هیچ کدام از این ها تا کنون اتفاق نیفتاده بود .  گل های بزرگ برای من هیچ معنی خاصی ندارند چرا که این بدین معنی است که برخی مسائل خاص در بازی رخ داده است .
ما در اولدترافورد در 20 دقیقه پایانی چهار گل دریافت کردیم و امروز منچستر یونایتد در 15 یا 20 دقیقه پایانی 3 گل دریافت کرد . یک بار در موقعیتی هستید که با ده بازیکن در حال هجوم هستید و برابر یک تیم خوب هستید و زخم پذیر . چیزی که بعد از این چنین نتایجی کار را سخت تر می کند اثرات احساسی این نتیجه است که در ذهن و بدن شما باقی می ماند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰