loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید کمپانی از ونپرسی
تمجید کمپانی از ونپرسی

تمجید کمپانی از ونپرسی


پس از اینکه کاپیتان آرسنال اعلام کرد قصد تمدید قراردادش را ندارد و در تور پیش فصل باشگاه شرکت نکرد در آستانه خروج از این تیم قرار دارد و شایعاتی زیادی مبنی بر پیوستنش به منچستر سیتی وجود دارد.

کاپیتان 26 ساله منچستر سیتی پیشرفت ونپرسی در فصل های اخیر به خصوص عملکرد شگفت انگیزش در فصل گذشته که آقای گل لیگ برتر شد را ستود.

" او بازیکنی است که بسیار پیشرفت کرده است. من بازی کردن در مقابل او را از پنج یا شش سال قبل آغاز کرده ام اما عملکردش در فصل گذشته غیرقابل باور بود.

" پیوستن همچین بازیکنی به هر باشگاهی بسیار افسانه ای است. حرکتش بدون نقص است و آمار و ارقام نشان دهنده قدرت تمام کنندگی اوست. او مثالی از رهبری در آرسنال است"

ونپرسی علاوه بر سیتی چند مشتری دیگر از جمله منچستر یونایتد و یوونتوس را نیز دارد اما حتی اگر او نخواهد با روبرتو مانچینی کار کند کمپانی تاکید میکند سیتی هنوز به پیشرفتش برای تبدیل شدن به تیمی بهتر ادامه خواهد داد.

" فکر میکنم در هر صورت تیم ما بهتر خواهد شد. اینکه به بازیکنان جدید نیاز داریم یا نه بر عهده سرمربی است، فقط میدانم حتی اگر این کار را انجام ندهیم نیز در هر صورت طبیعتا پیشرفت خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Soccerway
بازدید: ۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰