loading
در حال بررسی درخواست شما
برای این شرایط آماده شده بودیم
برای این شرایط آماده شده بودیم

برای این شرایط آماده شده بودیم


ونپرسی امروز انتقالش به منچستر یوناتید را نهایی کرد ولی توپچی ها از پیش الیویه ژیرو و لوکاس پودولسکی را خریداری کرده بودند.

داستان متفاوتی نسبت به فصل گذشته وجود دارد٬ جایی که در آخرین روزها نقل و انتقالات فابرگاس و نصری از تیم جدا شدند و آرسن ونگر پیشتر اعلام کرده بود این روند در فصل جاری نیز تکرار نخواهد شد.

"با به خوبی آماده شده بودیم زیرا این شرایط را پیش بینی میکردیم. ولی این بدین معنی نیست که پر کردن جای رابین کار ساده ای است.

"ما آمده بودیم و این شرایط را پیشتر برای مدت زمانی بسیار بسیار طولانی پیش بینی کرده بودیم. نتوانستیم قرارداد ونپرسی را تمدید کنیم و باید کاری انجام میدادیم و این کار را انجام دادیم.

"من شرایط زیادی را دیده ام که بازیکنان خواهان جدایی بوده اند ولی نظرشان را عوض کرده٬ و یا باقی مانده اند ولی سرانجام خواستار رفتن شدند. در این شغل شما باید با این موارد کنار بیایید.

"انسان ها گاهی رفتارهای عجیبی انجام میدهند و شغل ما این است که هر روز با این موارد کنار بیاییم. هر روز با مشکل جدیدی مواجه میشوید و زمانی که آن را حل میکنید٬ بلافاصله مشکل دیگری پدیدار میشود."

ونگر میگوید پر کردن جای خالی ونپرسی یک چالش است ولی اطمینان دارد ترکیب کنونی تیمش کیفیت لازم برای کامیابی در این فصل را دارد.

"ما بازیکانی را خریده ایم که میتوانند به گلزنی کمک کنند و گل بزنند. من مقاله هایی را خواندم که در آن مردم گل های یک بازیکن را با گل های بازیکن دیگر جمع زده اند - ولی فوتبال اینگونه کار نمیکند. این موضوع بسیار پیچیده تر و البته ساده تر است.

"ما بازیکن فوق العاده ای را از دست دادیم٬ یک بازیکن با کلاس جهانی و من منکر این موضوع نیستم. جایگزین کردن او چالش بسیار بزرگی است٬ بنابراین باید حتی بیشتر یک تیم باشیم و با یکدیگر بیشتر کار کنیم تا این موضوع را جبران کنیم. پیش از این نیز بازیکنان بزرگ را از دست داده ایم و همیشه پابرجا مانده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰