loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در انتظار آبو !!
ونگر در انتظار آبو !!

ونگر در انتظار آبو !!

روز یک شنبه بازی آرسنال و چلسی در ورزشگاه استمفور بریج شهر لندن .
بازی حساس برای رقابت در بالای جدول .
آرسن ونگر در اخرین مصاحبه خود در مورد مصدومین تیم و احتمالات بازی با چلسی سخن گفت .
مهم ترین سوال ونگر برای بازی با چلسی حضور و یا عدم حضور آبو دیابی در زمین است .وی که بعد از مصدومیت نتوانسته در بازی های استون ویلا و منچستر یونایتد به میدان برود انتظار است تا در بازی حساس با چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج حضور موثر داشته باشد .
خود آرسن ونگر نیز امید بسیار زیادی دارد تا وی بتواند بعد از ریکاوری مصدومیت ماهیچه ساقش در این بازی به میدان برود . آخرین بازی آبو برای آرسنال مربوط به پیروزی 4 - 2 و شیرین برابر بولتون بود . البته خبر خوشحال کننده این است که آبو به تمرینات عادی تیم بازگشته است البته ونگر در مصاحبه اش هم چنان در تردید برای استفاده نود دقیقه از وی قرار داد .
با این حال سول کمپل کاملا برای این بازی آماده است اما ادواردو داسیلوا به طور قطع در این بازی غایب خواهد بود . این بازیکن هم چنان در حال ریکاور کردن مشکل همسترینگ ( پشت ران ) خود است و بعد از بازی استون ویلا نتوانسته به میدان برود . در دیگر سو مهاجم مکزیکی آرسنال کارلوس ولا نیز به دلیل مشکل زانو غایت بازی خواهد بود تا عملا در کل تیم فقط یک مهاجم به نام بندتنر بتواند برای آرسنال به میدان برود . وضعیت بد مهاجمین حالا با مصدومیت های دو بازیکن چپ پای آرسنال وخیم تر از قبل شده است .
" دیابی هم چنان نیاز به زمان دارد . جهش های او بسیار خوب و عادی است ولی ما باید تا روز شنبه منتظر بمانیم . او شاید برسد و شاید هم نرسد . ولی کمپل در ترکیب تیم خواهد بود ( ترکیب 18 نفره ) ولی ادواردو قطعا بیرون می نشیند . متاسفانه ولا نیز در وضعیت بازی نیست . به غیر از این اخبار تغییری نسبت به بازی شنبه نخواهیم داشت . تئو آماده است تا بازی کند . ولی دیابی سوال اصلی این بازی برای ماست . بقیه بازیکنان نیز دچار مصدومیت های طولانی مدت هستند .
نزدیک به دو ماه برای یوهان جورو زمان نیاز داریم . ما در مورد او صبور خواهیم بود . او مسیر درست بهبود را طی می کند و موقعیت خوبی دارد .
در مورد رابین بازتوانی بسیار خوبی دارد و مراحل بهبودش عالی است ولی تا قبل ماه آپریل اظهار نظر خاصی نمی توان کرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰