loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ زیر 21 ساله ها : آرسنال 2-1 اورتون
لیگ زیر 21 ساله ها : آرسنال 2-1 اورتون

لیگ زیر ۲۱ ساله ها : آرسنال ۲-۱ اورتون


















[تصویر: oyly30lg9sem0a5jatx.jpg]
[تصویر: 9kfnsyin7jewvc07kzwu.jpg]..........[تصویر: 5yydy1ig277nzdpkyerd.jpg]

آرسنال 2-1 در زمین تیم اورتون به برتری دست یافت و جک ویلشر روی هر دو گل آرسنال نقش کلیدی را ایفا کرد.

میزبان در ابتدای بازی توسط ولیوس گلزنی کرد ولی توپچی ها خیلی زود به بازی برگشتند و فشار را زیاد کردند.

ویلشر قلب گل اول بود. او توپ را به ژرناد مید سپرد و سپس آیزفیلد گل را به ثمر رساند.

بازیکن تیم ملی انگلستان در دومین 90 دقیقه خودش در این هفته پر جنب و جوش بود.او پاس گل دوم را هم به آیزفیلد داد.

توماس آیزفیلد آلمانی می توانست هت تریک کند ولی ضربه ی او از فاصله ی 25 متری با اختلاف اندک به بیرون رفت.

با وجود فشار دقایق پایانی اورتون،یاران تری برتون توانستند باز هم پیروزی خوب دیگری را به دست آورند.همینطور عملکرد سانیا،فریمپونگ و البته ویلشر بسیار چشم نواز بود.به طور کلی این بعد از ظهر،عصری شگفت انگیز برای باشگاه بود.

برتون نسبت به شکست هفته ی گذشته اش در برابر ردینگ 4 تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورده بود.قابل توجه ترین آن حضور نداشتن سرژ نبری بود که اولین بازیش را برای آرسنال در لیگ جزیره در این هفته برابر نوریچ انجام داد.

علاوه بر آن دامیان مارتینز جانشین جیمز شی در درون دروازه شده بود.مید به جای سانتوس آمده بود و کریس اولسن هم از ابتدا در پست کوکلن بازی می کرد.

آرسنال در بازی گذشته اش در مقابل اورتون 3-0 در آندرهیل به سادگی پیروز شده بود.اما در این بازی همه چیز بسیار سخت شده بود.به ویژه در 5 دقیقه ی ابتدایی آنها آرسنال را تحت فشار قرار دادند.

در ابتدا ولیوس توپ میکل را به خوبی دزدید و خودش را در شرایط شوتزنی در برابر مارتینز قرار داد و اورتون را پیش انداخت.این یک شروع دلهره آور بود ولی پاسخ سریع توپچی ها هم در نوع خودش جالب بود.

تنها 60 ثانیه بعد،آیزفیلد از میانه های میدان شوتی را روانه ی دروازه ی موچا کرد که او توپ را به کرنر فرستاد.
اما یاران برتون زیاد منتظر نماندند و این بار مرد ژرمن توپچی ها راه درست گلزنی را پیدا کرد.ویلشر سازنده ی اصلی بود.او توپ خوبی را در سمت چپ به مید سپرد.هنوز کار زیادی برای گل شدن توپ مانده بود اما این دفاع چپ به خوبی توپ را در اختیار گرفت و از تونی هیبرت با تجربه عبور کرد و در دهانه ی دروازه توپ را به آیزفیلد گلزن داد.

ویلشر در بازی های اخیر اعتماد به نفسش بیشتر شده و این در دقیقه 32 کاملا مشهود بود که ویلشر یک پاس تو در شاهکار به مید داد که ضربه ی پای راست او به آسمان رفت.

لحظاتی پس از این موقعیت ویلشر باز هم قلب تپنده ی تیم بود.او از سمت راست حرکت کرد و پس از عبور از مدافع توپ را برای آیزفیلد برید و او هم با یک ضربه ی مطمئن خودش و آرسنال را دو گله کرد.

آرسنال نزدیک به 3 گله شدن بود جایی که فریمپونگ از روی یک ضربه ی ایستگاهی از فاصله ی 30 متری دروازه ی موچا را به شدت تهدید کرد.

نیمه دوم هم به همان ترتیب آغاز شد و به شدت شبیه به نیمه ی نخست بود و در ابتدا میزبان هجوم آورد و رفته رفته از شدت حملاتشان کم شد البته تساوی برای آنها کار سختی بود ولی شانس هایی داشتند.

این آرسنال بود که باز هم حمله می کرد.باز هم آیزفیلد خطرناک ظاهر شد و سعی در هت تریک داشت که ضربه ی او از فاصله ی 25 متری با قدرت به کنار دروازه برخورد کرد.

جان تورال تعویضی هم شانس گلزنی ای داشت که ضربه اش بد بود.آرسنال به اندازه ی کافی خوب بازی کرد و یک عصر خاطره انگیز در مرسه ساید به وجود آورد.

جدول لیگ :

[تصویر: gupsbs1znlsep0u8zwg.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰