loading
در حال بررسی درخواست شما
5 انتقال رایگان که آرسنال می‌تواند در پنجره تابستانی هدف قرار دهد
5 انتقال رایگان که آرسنال می‌تواند در پنجره تابستانی هدف قرار دهد

۵ انتقال رایگان که آرسنال می‌تواند در پنجره تابستانی هدف قرار دهد

1. دایچی کامادا - اینتراخت فرانکفورت

با توجه به اینکه مارکوس تورام به اینتر می‌رود، میلان اشکرینیار در راه پاریسن ژرمن است و روبرتو فیرمینو در حال وارد شدن به عربستان است، دایچی کامادا مسلماً با استعدادترین انتقال آزاد موجود است.

الیور گلاسنر، سرمربی فرانکفورت گفت: "من به ندرت با چنین بازیکن باهوشی در زمین روبرو شده‌ام. حس انتظار دایچی برای جاهای خطرناک زمین بسیار عالی است."

کامادا در یک نقش مرکزی راحت‌تر - یا اگر کیران تیرنی از سمت چپ فاصله بگیرد - به عنوان یک جایگزین اقتصادی برای برخی از اهداف گران قیمت آرسنال عمل می‌کند.

2. جوئل ولتمن - برایتون

روبرتو دزربی به دنبال حفظ جوئل ولتمن در برایتون است. وی در پایان فصل گذشته گفت: "من او را مطمئناً در فصل آینده می‌خواهم." اما هنوز برای تمدید قرارداد این مدافع به توافق نرسیده است.

اگر آرسنال بتواند این مدافع 31 ساله را از ساحل جنوبی وسوسه کند، نشان دهنده یک کار زیرکانه خواهد بود. ولتمن سابقه حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دارد و آرسنال می‌تواند یک چهره تاکتیکی زیرک و با تجربه را به خط دفاعی خود اضافه کند که یک بازیکن فیکس بالای 25 سال ندارد.

3. استفان دی فرای - اینتر

میکل آرتتا هنگام توضیح علت ناموفق بودن آرسنال در کسب عنوان قهرمانی گفت: "سه یا چهار بازیکن مهم مصدوم شدند و از آن به بعد همه چیز پیچیده شد." زمانی که تیم کامل داشتیم، ثابت قدم بودیم. همین که مشکلات پیش آمد، برای ما کافی نبود.

یکی از مصدومیت های کلیدی ویلیام سالیبا، مدافع میانی بود. حضور راب هولدینگ - همراه با ناراحتی گابریل به دلیل غیبت سالیبا - بر قدرت خط مقدم آرسنال غلبه کرد.

در 31 سالگی، استفان دی فرای ممکن است دیگر در اوج خود نباشد، اما در صورتی که آرسنال با نگرانی های بیشتری در زمینه تناسب اندام مواجه شود، می تواند لایه‌ای از آرامش و خونسردی بیشتری ارائه دهد.

4. جاناتان بامبا - لیل

زمانی که لیل در سال 2021 قهرمان لیگ یک شد، جاناتان بامبا تنها بازیکن غیر بومی بود که در هر مسابقه حضور داشت. بامبا پس از افت فرم در فصل بعد، استعداد هجومی را دوباره کشف کرده است که او را به یکی از جواهرات پنهان لیگ فرانسه تبدیل می‌کند.

بامبا 27 ساله هنوز به سقف خود نرسیده است و اگر آرتتا بتواند وینگرهای انتخاب اول خود را بچرخاند، می‌تواند به بازیکنانی مانند گابریل مارتینلی یا بوکایو ساکا که بسیار ضروری است، استراحت بدهد.

5. ویلفرد زاها - کریستال پالاس

روشی که ویلفرد زاها داستان مذاکرات خود با اونای امری، مدیر آرسنال را در تابستان 2019 بازگو می‌کند، آن را بسیار ساده به نظر می‌رساند. او می‌گفت: "آره ما دوست داریم شما را داشته باشیم" و من دقیقاً مانند: "آره دوست دارم بیایم."

این قرارداد در نهایت از بین رفت زیرا آرسنال تصمیم گرفت به جای آن، 72 میلیون پوند برای نیکلاس پپه بپردازد. چهار سال بعد، زاها کمتر از همیشه دریبل می‌زند اما بیشتر شوت می‌زند.

زاها ممکن است در تابستان امسال مبلغی را برای نقل و انتقالات دریافت نکند، اما آرسنال همچنان باید با دستمزدهای چشمگیر ارائه شده توسط تیم های لیگ برتر عربستان که به این بازیکن 30 ساله علاقه‌مند هستند، رقابت کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۹ ۱۹:۱۴
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : 90Min
بازدید: ۵,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰