loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال چرا بالوگان را می‌فروشد؟ ارزش ستاره آمریکایی چقدر است؟
آرسنال چرا بالوگان را می‌فروشد؟ ارزش ستاره آمریکایی چقدر است؟

آرسنال چرا بالوگان را می‌فروشد؟ ارزش ستاره آمریکایی چقدر است؟

به نظر می‌رسد فولارین بالوگان، مهاجم آمریکایی آرسنال، قرار است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی امسال این باشگاه را ترک کند. بالوگان که فصل گذشته در لیگ 1 فرانسه 21 گل به ثمر رسانده، مورد توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی قرار گرفته.

انتظار می‌رود او چالش جدیدی را خارج از لندن شمالی تجربه کند، چرا که در آرسنال باید با بازیکنانی همچون گابریل ژسوس و ادی انکتیا رقابت کند. پیش‌بینی می‌شود آرسنال او را به قیمت بالایی بفروشد. سؤال اینجاست که آیا آرسنال از فروش این بازیکن پشیمان خواهد شد؟ و آیا لازمه بند بازخرید بالوگان را در نظر بگیرد؟

ری پارلور، اسطوره آرسنال، در اظهارنظری به گل گفته است که انتقال فولارین بالوگان در تابستان، به نفع همه طرفها خواهد بود. وی معتقد است به نظر می‌رسد بالوگان باشگاه آرسنال را ترک کند، اما مسئله کلیدی مبلغ و قراردادی است که آرسنال می‌تواند بر سر آن به توافق برسد.

پارلور اشاره کرده بالوگان می‌خواهد به طور منظم بازی کند که این فرصت را در آرسنال ندارد. همچنین آرسنال نیاز به دریافت پول دارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی میان پیشنهاد آرسنال و باشگاه خریدار تعیین شود.

  • قیمت:

گفته می‌شود آرسنال تا 50 میلیون پوند برای بالوگان درخواست کرده. پارلور معتقد است قیمت واقعی کمتر و حدود 40 میلیون پوند خواهد بود. او می‌گوید این قرارداد بدی برای همه طرف‌ها نیست. بالوگان به باشگاهی می‌رود که منظم بازی کند و آرسنال هم پول خوبی دریافت می‌کند. پارلور می‌گوید امیدوار است بالوگان ثابت کند آرتتا اشتباه کرده. "اگر بالوگان به باشگاه دیگری برود و گل‌های زیادی بزند، آرتتا قطعاً اشتباه خود را خواهد پذیرفت."

  • بازگشت مجدد؟

شرط بازخرید در قراردادهای امروزی متداول است. پارلور در پاسخ به اینکه آیا آرسنال باید بند بازخرید بالوگان را در قراردادش قرار دهد یا خیر، گفته است: "قراردادها الان خیلی پیچیده شده‌اند. وقتی من بازی می‌کردم ساده بود، قرارداد ۴ ساله ارائه می‌شد و امضا می‌کردیم. اما الان بندها و شروط مختلفی وجود دارد. مطمئنم وکلا تلاش می‌کنند تا بهترین معامله را برای هر دو باشگاه انجام دهند. شاید بتوانند چنین شرطی را هم قرار دهند. اگر او به باشگاه دیگری برود و گل‌های زیادی بزند چرا که نه؟ مهاجمان خوب کمیاب هستند. اگر بتوانند چنین شرطی را در قرارداد بگنجانند چرا که نه؟"

 آرسنال چرا بالوگان را می‌فروشد؟ ارزش ستاره آمریکایی چقدر است؟ آیا آرسنال پشیمان می‌شود؟

  • قرض بازیکن؟

آرسنال با ویلیام سالیبا نشان داد که قرض دادن بازیکنان جوان می‌تواند برای پیشرفت آنها مفید باشد. اما پارلور می‌گوید به نظر نمی‌رسد بالوگان بخواهد به صورت قرضی به باشگاه دیگری برود. "گاهی بازیکن خودش تصمیم می‌گیرد. شاید نخواهد و بخواهد به طور کامل به باشگاه جدیدی ملحق شود."
 پارلور می‌گوید "امروزه بازیکنان قدرتمند هستند و باشگاه نمی‌تواند آنها را متوقف کند. تنها کاری که باشگاه می‌تواند انجام دهد این است که معامله خوبی برای خودش داشته باشد."
 پارلور می‌گوید "آرسنال هم مثل وستهام در مورد دکلان رایس، روی قیمت مورد نظر خود پافشاری خواهد کرد."

  • صبر داشته باشید

سابقه مصدومیت‌های اخیر ژسوس خیلی خوب نبوده و بالوگان اگر می‌ماند می‌توانست فرصت‌هایی در فصل آینده داشته باشد. پارلور در پاسخ به اینکه آیا بالوگان می‌توانست گزینه مناسبی به عنوان جایگزین ژسوس باشد، گفته است: "بله، می‌توانم این را ببینم. تمرینات روزانه را نمی‌بینم و نمی‌دانم  آرتتا چه نظری در مورد او دارد. فعلا باید به سرمربی اعتماد کرد چون فصل گذشته خوب بود و به نظر می‌رسد بازیکنان مورد نظرش را در تابستان جذب کرده. شاید یک یا دو بازیکن دیگر هم بیایند، نمی‌دانم. باید به آرتتا اعتماد کرد. همه چیز درست پیش نمی‌رود. شاید او فکر کند با توجه به هزینه‌های انجام شده، باید پولی هم به باشگاه بازگردد و بالوگان می‌تواند دارایی خوبی برای فروش باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۱ ۱۰:۴۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مقاله
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰