loading
در حال بررسی درخواست شما
رتبه بندی 7 بازیکن هلندی آرسنال در دوران لیگ برتر
رتبه بندی 7 بازیکن هلندی آرسنال در دوران لیگ برتر

رتبه بندی ۷ بازیکن هلندی آرسنال در دوران لیگ برتر

آرسنال در طول سال‌ها استعدادهای خوبی از هلند داشته است، اما منصفانه است که بگوییم برخی از آنها بهتر از بقیه در شمال لندن عمل کردند.

یورین تیمبر جدیدترین بازیکن هلندی آنها خواهد بود. این بازیکن 22 ساله اخیراً به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

ما آرشیوها را مرور کرده ایم و هفت بازیکن هلندی آرسنال در دوران لیگ برتر را از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده‌ایم.

7. ناصر بارازیت

بارازیت سابقه پرباری برای تیم های مختلف جوانان آرسنال داشت، اما هرگز به تیم اصلی راه پیدا نکرد. این هافبک تهاجمی در سه بازی جام اتحادیه بین سال‌های 2007 و 2009 حضور داشت و در مجموع تنها 46 دقیقه برای آرسنال به میدان رفت.

پس از چند دوره دوری قرضی از باشگاه، در سال 2011 از توپچی ها جدا شد.

6. صلاح الدین اولاد مهند

این جوان 19 ساله امیدوار است در چند سال آینده در شمال لندن تأثیر بگذارد. در فصل 2021/22، آرتتا فرصت های انگشت شماری به او داد که مرتباً در تیم اصلی به جوانان فرصت می‌داد.

آرتتا سال گذشته در پاسخ به گزارش‌هایی که در مورد بازی‌هایی که انجام می‌دهد، گفت: ''[ما] به او پاداش می‌دهیم – برای کارهایی که هر روز در تمرینات و بازی‌هایی که انجام می‌دهد، برای نگرش و کیفیتی که دارد – او کاملاً سزاوار حضور در کنار ما است. او مطمئناً کسی است که باید چشم به راه آینده باشد.''

5. گلن هلدر

هلدر که در فوریه 1995 به آرسنال آمد، آخرین خرید جورج گراهام در آرسنال بود. از این وینگر بیشتر به عنوان یک بازیکن جانشین استفاده می‌شد و لحظات به یاد ماندنی زیادی در حین حضور در شمال لندن داشت.

شاید مهم‌ترین لحظه او برای توپچی‌ها به بازی مقابل ساوتهمپتون برمی‌گردد، زیرا او با پاسی خوب از سمت چپ به اولین گل هموطنش دنیس برکمپ برای باشگاه کمک کرد.

4. جیووانی فن برونکهورست

در ژوئن 2001 با مبلغ 8 میلیون پوند به آرسنال پیوست و زمانی که به هایبری رسید، انتظارات از او بالا بود. او در این باشگاه سه جام به دست آورد، دو جام حذفی و یک لیگ برتر.

با این حال، مدت زمان حضور او در آرسنال در نهایت به دلیل مصدومیت با مشکل مواجه شد. او تنها پس از چند ماه حضور در باشگاه از ناحیه رباط صلیبی زانو آسیب دید و هرگز به نقطه اوجی که ابتدا انتظار می‌رفت نرسید.

با این حال، او زمانی که در انگلیس بود موفق شد چند جام را به دست آورد و در مجموع 64 بازی قبل از رفتن به بارسلونا در سال 2003 انجام داد.

3. مارک اورمارس

یکی از سریع‌ترین بازیکنانی که تا به حال لیگ برتر به خود دیده است، همواره به وسیلهٔ بازی سریع و هیجان‌انگیز خود، طرفداران آرسنال را در حالت پرتلاطم نگه می‌داشت. این وینگر یکی از اجزای کلیدی تیم آرسن ونگر در فصل 1997/98 بود که برنده دوگانه شد.

ما هرگز از یادآوری خاطرات سال های باشکوهی که اورمارس در انگلیس گذرانده خسته نخواهیم شد.

2.رابین فن پرسی

با قطعیت یکی از بهترین بازیکنانی بود که در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار داشت، با این حال پایانی که در آرسنال داشت، باعث تلخ شدن برخی از اتفاقات شد. این مهاجم هلندی در برخی از بازی‌ها تقریبا به تنهایی بار آرسنال را به دوش می‌کشید و تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده بسیار شگفت‌انگیز بود.

زدن 132 گل در 278 بازی؟ اعداد کاملا دیوانه کننده. پربارترین سال او برای آرسنال در فصل 2011/12 بود که ثابت کرد آخرین سال حضور او در این باشگاه است. رکورد 37 گل در تمامی رقابت‌ها از زمانی که او از باشگاه جدا شده است، دست نخورده باقی مانده است.

1.دنیس برکمپ

چه کس دیگه‌ای؟ این مرد هلندی اسطوره آرسنال است و بدون شک یکی از با استعدادترین بازیکنانی است که لیگ برتر تا به حال به خود دیده است.

ونگر گفت: "وقتی شما چنین بازیکنی را به عنوان مربی دارید، به او نمی‌گویید که چگونه فوتبال بازی کند، فقط سعی می‌کنید او را به گونه‌ای در تیم جا دهید که به او اجازه می‌دهد استعداد خود را با حداکثر پتانسیل ابراز کند." او واقعاً در نوع خود بی نظیر بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۹ ۱۷:۱۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۶۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰