loading
در حال بررسی درخواست شما
زمان آن رسیده،استن پاسخگو باشد
زمان آن رسیده،استن پاسخگو باشد

زمان آن رسیده،استن پاسخگو باشد

او به عنوان استن ساکت شناخته شده است،اما اکنون زمان آن است که کرونکه شروع به صحبت کند.

اکثریت سهامداران آرسنال لازم است که شروع به پاسخگویی در مورد برخی سوالها کنند و همه جزئیات برنامه های خود را در مورد باشگاه آرسنال بیان کنند.

چند دقیقه صحبت در مراسم سالانه AGM کافی نیست.

گروه سرمایه گذاری عربی طرحی 1.5 بیلیون پوندی پیشنهاد کردند و خواهان صحبت کردن با کرونکه هستند.اما من فکر میکنم آنها در حال تلف کردن وقتشان هستند.

یک حامی آرسنال، بیلیاردر وجود دارد که یک سوم سهام باشگاه را در اختیار دارد و او حتی نمیتواند یک کرسی در هییت مدیره داشته باشد.

احساس کمی تاسف میکنم برای علیشر عثمانوف،تاجر ازبکستانی که سرمایه گذاری بر روی باشگاه کرده یک ثروتمند است اما نمیتواند در نزدیکی هییت مدیره باشد.

کرونکه نمیخواهد این اتفاق روی دهد.به نظر میرسد بیزینس آنها با یکدیگر مطابقت ندارد.

اما من میخواهم کرونکه شروع به درگیر شدن با هواداران کند.با نگاهی به تمام تیمهای ورزشی او،من مطمئن نیستم هر کدام از آنها در واقع برنده چیزی شده باشند.

متاسفانه،توپچی ها در حال سپری کردن هشتمین سال بدون جامشان هستند.آنها هشت روز دیگر در دور برگشت لیگ قهرمانان نیاز به یک معجزه دارند،وحتی اگر آنها به هر نحوی صعود کنند هنوز تنها در بین هشت تیم قرار میگیرند.

کرونکه بسیار کم در جلسات هییت مدیره شرکت میکند،او به شمال لندن سفر میکند اما واقعا این برای من کافی نیست.

او به ندرت برای تماشای بازیها میرود ،بنابراین شما مجبور میشوید تعجب کنید که آیا او در مورد باشگاه دلواپس یا مراقب هست!به نظر میرسد او بیشتر علاقمند به داشتن یک بیزینس است که باعث میشود مقدار زیادی پول بدست آورد.

من بعد از شکست مقابل تاتنهام در بهترین حالتم نیستم(حوصله زیادی ندارم).تعداد زیادی از هواداران آرسنال نیز دقیقا حالی مثل من دارند.همه اینها در مورد قوانین رجز خوندنه(کری خواندن).اینها همه در مورد داشتن آخرین کلمات در مواجه با هواداران تاتنهام است.اما در حال حاضر این همسایه ها هستند که دارند رو به جلو حرکت میکنند.

تعجب میکنم که آیا استن این درد را احساس میکند.من فکر میکنم او احتمالا احساس نمیکند.او به وضوح با ایوان گازیدیس و همچنین ونگر صحبت میکند.

ولی کرونکه از هوادارن نپرسید که در مورد باشگاه چگونه فکر میکنند و به نظر آنها روند اداره باشگاه چطور است؟ فکر میکنم این موضوع بسیار مهم است.

کرونکه استدلال های هوادارانی را که در هر فصل هزاران پوند برای تماشای بازی تیمشان پرداخت میکنند را نمی شنود.او باید به صحبتهای بسیاری از هواداران که میخواهند عثمانوف نیز درگیر باشد گوش کند.

بعید است که هوادارن آرسنال کنسرسیوم شرق آسیا را بخواهند.اما عثمانوف باید وارد بازیها شود و مانند همه هواداران این بسیار سخت است که دوباره آرسنال را در این چالش ببینیم.

منظور من چالش برای کسب عناوین است ونه فقط بودن در بین چهار تیم در هر فصل.

همچنین کرونکه باید در مورد سایر اختیاراتی که دارد صحبت کند و اینکه از آنها استفاده کرده است یا خیر.هواداران آرسنال دوست دارند توضیحات او را بشنوند.

من درک میکنم که چرا گازیدیس و ونگر نمیخواهند آرسنال تبدیل به تیمی به سبک چلسی شود که در آن مبالغ هنگفتی صرف خرید بازیکنان میشود.

این قاعده ای نیست که آرسنال بخواهد آن را در باشگاه خود اجرا کند.اما باشگاه نیاز دارد برای بازیکنانی مانند خوان ماتا که به نظر میرسید آماده است که به ونگر بپیوندد،دستمزد بالایی پیشنهاد دهد.

کرونکه باید توضیح دهد چرا آماده نیست پول اضافی برای این بازیکنان عالی بپردازد.

او همچنین باید به ما بگوید که در مورد پیشرفت تاتنهام چه فکری میکند ،زیرا آنها علاقمند هستند کارشان را بین چهار تیم به پایان برسانند.

به همان اندازه،در صورتی که این کنسرسیوم پیشنهاد خود را برگرداند،من از کرونکه میخواهم،در مورد این معامله توضیح دهد و دلایل تصمیمش را بگوید.

اگرچه من این را پیش بینی نمیکنم.

در فصلهای اخیر،همه هوادارن آرسنال تنها در مواردی مانند برد 5-2 مقابل تاتنهام،چند بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان و گل پیروزی بخش تیری هانری در برابر لیدز در جام حذفی شروع به هورا کشیدن کردند(تههیج شدند).اینها برای ما یاد آور زمانی بود که آرسنال یک تیم بزرگ بود.

تاتنهام هفت امتیاز از آرسنال پیش است و دیدن این برای هواداران دردناک است.

اما تاتنهام به ظاهر یک تیم مناسب است.این تنها در مورد گرت بیل نیست.ورتونگن ،کالکر،ولکر و دمبله همه بازیکنان خوبی هستند.

شما باید به رییس تاتنهام دنی لوی اعتبار بدهید و گفتن این بار دیگر قلب من را جریحه دار میکند.

تاتنهام میتواند به آینده با خوشبینی نگاه کند.آنها روز پنجشنبه در لیگ اروپا باید با اینتر میلان بازی کنند و من مطمئنم که آن یک شب بزرگ در وایت هارت لین خواهد بود.

من فکر میکنم تاتنهام در دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست میدهد،اگر آنها بازی شبیه به آنچه که انجام میدهند ارائه دهند،آنها این فصل شانس کسب جام دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مقاله
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۲,۲۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰