loading
در حال بررسی درخواست شما
یازده مرد برتر از نگاه آرتتا
یازده مرد برتر از نگاه آرتتا

یازده مرد برتر از نگاه آرتتا


میکل آرتتا ، بازیکن خط میانی آرسنال در طول زندگی حرفه ای خود با بسیاری از بزرگان فوتبال جهان همبازی بوده است ، اما او چه کسی را به عنوان بهترین ها انتخاب می کند؟

بازیکن اسپانیایی آرسنال قبل از ملحق شدن به جمع توپچی ها در تیم هایی نظیر بارسلونا ، پاریس سنت ژرمن ، گلاسکو رنجرز ، رئال سوسیه داد و اورتون بازی کرده است. اکنون او ، ترکیب یازده نفره ی رویایی خود را از میان آنها انتخاب می کند.

دوازه بان - لیونل لتیزیه : دروازه بان فرانسوی که بازیهای درخشانی برای پاریس سنت ژرمن انجام داد. در ترکیب 4-3-3 من او مرد شماره یک درون دروازه خواهد بود.

دفاع راست - باکاری سانیا : او یک مدافع راست بزرگ است. بسیار قوی است و به خوبی در حمله شرکت می کند. او یکی از بهترین بچه هایی است که می توانید تصورش را بکنید ، یک پسر فوق العاده و خیلی خوب است. من می دانم که او آرسنال و زندگی در لندن را دوست دارد ، امیدوارم او را برای سال های بیشتری حفظ کنیم.

دفاع چپ - لیتون بینز : من فکر می کنم در 5-6 سال گذشته او فوق العاده بوده و خیلی سخت است که بتوان مدافع چپی با ویژگی های او و اثر گذاری های متفاوتش پیدا کرد. فصل اول به سختی به او بازی می رسید ، زیرا جولیان لسکات فوق العاده بازی می کرد اما در فصل بعد او با حفظ اعتماد به نفس خود به تیم اصلی رسید و از آن زمان تا کنون همیشه در اوج بوده است.

دفاع میانی - مائوریسیو پوچتینیو : او اکنون مربی ساوت همپتون است و وقتی در پاریس بودم با من همبازی بود. او بازیکن فوق العاده ای بود ، یک رهبر واقعی. او 30 یا 31 ساله بود وقتی که من آنجا بودم و تنها 18 سال سن داشتم ، او واقعا مراقب من بود پس شایسته ی حضور در بین یکی از آن یازده بازیکن است. شما می توانید ببینید که او تبدیل به یک مربی شده است ، به خاطر اینکه دانش خوبی در زمینه ی فوتبال دارد ، همچنین دارای شخصیت و کاراکتر بزرگی است. فکر می کنم او بهترین کارها را برای آن ها انجام خواهد داد ، ضمنا او کاپیتان تیم من است.

دفاع میانی - گابریل هاینتزه : من می خواهم یک آرژانتینی دیگر را هم انتخاب کنم که دوست بسیار خوب من است و برای منچستر یونایتد هم بازی کرده است. من فکر می کنم او و تکل هایش زوج خوبی را تشکیل داده بودند ، همینطور ضربات آرنجش! او شاید کثیف بازی می کرد اما روحیه ی جنگده و همیشه پیروزی داشت.

هافبک - ژاوی : من قصد انتخاب سه هافبک دارم و قطعا ژاوی یکی از این سه نفر است. زمانی که من در بارسلونا با او همبازی بودم واقعا باورکردنی نبود. او هنوز هم برای من اینگونه است. او یکی از بازیکن های مورد علاقه ی من است زیرا از سازگاری بالایی برخوردار است و من هرگز ندیده ام که بد بازی کند.

هافبک - رونالدینیو : با هم در پاریس بازی کرده ایم. او برای من بزرگترین استعدادی است که در تمام عمرم در کنارش بازی کرده ام. او 19 ساله بود که به آنجا آمد و واقعا شگفت انگیز بود. بازیکنی بسیار غیر قابل پیش بینی که فوتبال را فانتزی بازی می کرد. بعد از آن بود که او برای سه یا چهار سال در ردیف بهترین بازیکن های جهان قرار گرفت.

هافبک - جی جی ( آگوستین ) اوکوچا : دوباره ، یک استعداد فوق العاده. یک بازیکن خلاق و یک پسر واقعا خیلی خوب. او را به عنوان هافبک بازیساز انتخاب می کنم.

بال راست - کلودیو کانیگیا : انتخاب بعدی من هم دوباره یک آرژانتینی به اسم کانیگیا است ، کسی که در رنجرز با او همبازی بودم. او با مارادونا بازی کرده است. او بازیکن خیلی خیلی خوبی است و هنوز در 35-36 سالگی در رنجرز از سرعت خوبی برخوردار است. شما هنوز می تواند چیزهای خاصی در او ببینید که خیلی از بازیکن ها فاقد این ویژگی ها هستند.  

مهاجم نوک - نیکلاس آنلکا : فکر می کنم واقعا سریع و قدرتمند بود. او قطعا بازیکن بزرگی است.

بال چپ - استیون پینار : انتخاب برای این نقطه از زمین بزرگترین شک من بود. او بال چپ نیست اما به سختی کار می کند و ترکیب فوق العاده ای با بینز ایجاد نموده اند. من او را انتخاب می کنم ، چون ترکیب او و بینز در سال های اخیر برای اورتون عالی بوده است و امیدوارم در سال های آتی نیز به روند فعلی خود تداوم ببخشند.

سرمربی : من شخصی از آکادمی ( بارسلونا ) را انتخاب می کنم. او اولین مربی من در بارسلونا بود و به عنوان مربی چیزهای مهم زیادی را به من آموخت. او مهمترین مربی در طول دوران حرفه ای من در فوتبال بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Sky
بازدید: ۱,۵۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰