loading
در حال بررسی درخواست شما
پویایی تیم کاملا متفاوت شده
پویایی تیم کاملا متفاوت شده

پویایی تیم کاملا متفاوت شده

یاران آرسن ونگر در آخرین بازی سال گذشته توانستند وولوز را شکست دهند اما ونگر میگوید تیم فعلی آنها پویا تر و پر انرژی تر است.

با توجه به برد 3-0 چهارشنبه شب در خانه ولوز، آرسنال موفق به کسب 64 امتیاز از 33 بازی شده است که کاملاً مانند فصل گذشته است.

فصل گذشته نتایج ضعیف آخر فصل باعث شد آرسنال از کورس قهرمانی عقب بماند ولی حالا شاگردان ونگر در این برهه حساس از فصل با بردن 9 بازی از 10 بازی خود پیشرفت زیادی در جدول داشتند.

کسب 5 امتیاز از 5 بازی آینده باعث میشود آنها وضعیت بهتری نسبت به سال گدشته پیدا کنند و ونگر می داند باید برای این کار همین شتاب را حفظ کنند.

ونگر میگوید:"ما در موقعیتی متفاوت هستیم زیرا در حال پیشرفت هستیم.در صورتیکه سال گذشته روند رو به پایینی را طی میکردیم.پویایی تیم کاملا متفاوت شده است."

"ما روند قدرتمندی را طی میکنیم،اما سال گذشته روند قدرتمند نزولی داشتیم.در انتهای فصل متوجه خواهیم شد در چه مکانی قرار میگیریماما در حال حاضر بر این موضوع متمرکزیم که همین روند را حفظ کنیم و فصل را در موقعیت بهتری به اتمام برسانیم.اگر نتایج اخیر را حفظ کنیم این امر امکان پذیر است."

"هنوز هدف اصلی ما در این فصل حضور در لیگ قهرمانان است.در حالی که بعضی ها آن را بسیار دشوار عنوان میکردند و فکر می کردند غیر ممکن است.اما در حال حاضر حضور در لیگ قهرمانان امکان پذیر است.با توجه به وضعیتی که از آن می آییم می خواهیم از این شانس خود استفاده کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰