loading
در حال بررسی درخواست شما
🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از برد مقابل نیوکاسل
🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از برد مقابل نیوکاسل

🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از برد مقابل نیوکاسل

💬درمورد نحوه کنترل ما در بازی امروز :

🔸واقعاً عالی بود، این یک چیز کلیدی بود. این فقط بازی کردن یا تسلط بر مراحل خاصی از بازی نبود. این در مورد مدیریت بازی در برابر یک تیم قدرتمند است. آن‌ها در نحوه بازی و مدیریت بازی فوق‌العاده بودند و ما مجبور بودیم این کار را حتی بهتر از آن‌ها انجام دهیم و من واقعا از نحوه انجام این کار راضی هستم.

 

💬درمورد اینکه چقدر از نحوه واکنش تیم پس از لغو تصمیم پنالتی توسط VAR خوشحال بود :

🔸بله، مطمئناً اوایل بازی بود. آن‌ها بازی را بسیار درخشان شروع کردند و این می‌توانست روند بازی را تغییر دهد، نمی‌دانم. دقایقی بعد ما گل را به ثمر رساندیم و بدیهی است که این به ما خونسردی، کمی آرامش و کمی توانایی داد تا بازی را کنترل کنیم و کاری کنیم که آن‌ها طوری بازی کنند که ما می‌خواهیم و بدیهی است که به ما کمک کرد.

 

💬درمورد تفاوت عملکرد امسال با فصل گذشته در سنت جیمز پارک :

🔸خیلی متفاوت بود که مطمئناً بله، لازم بود. اگر عملکرد متفاوتی نمی‌داشتیم، در اینجا پیروز نمی‌شدیم. آن‌ها تیم بهتری هستند، آن‌ها بسیار خوب رهبری می‌شوند، جوی که آن‌ها ایجاد کردند باورنکردنی است؛ بنابراین می‌دانید که ما به عملکردی بسیار بهتر از هر بازی‌ که در فصل گذشته انجام دادیم نیاز داشتیم. من به بازیکنان گفتم که برای بردن امروز، همه شما باید به صورت انفرادی بهترین عملکرد فصل را داشته باشید، اگر نه، اینجا برنده نخواهید شد.

 

💬 درمورد نشان دادن کیفیت خود در رقابت قهرمانی :

🔸ما در مسیر رقابت هستیم، می‌خواهیم به حرکت ادامه بدهیم. قهرمانی آنجاست، خیلی دور نیست و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به پیروزی ادامه دهیم و درنگ نکنیم و تمرکز خود را از دست ندهیم، هر روز باید مصمم باشیم، بیایید ادامه دهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

💬درمورد عملکرد بزرگ مارتین اودگارد :

🔸رهبری که او نشان می‌دهد همان چیزی است که از او‌ می‌خواهیم. این خصلت او لحظه‌‌ای نیست چیزی است که هر روز آن را می‌بینیم. او در خانه و خارج از خانه، عملکرد بسیار خوبی داشته است، او واقعا به تیم کمک می‌کند، او در مسیر درستی رشد می‌کند. همه ما از داشتن او بسیار خوشحالیم.

 

💬درمورد اعتراض نیمکت‌نشین‌ها و هوادران نیوکاسل به اتلاف وقت :

🔸‌مطمئناً تیم ما اینطور نیست. حتی نمی‌خواهم در این مورد صحبتی کنم.

 

💬درمورد اثبات اینکه تیم تا آخرین بازی مبارزه خواهد کرد :

🔸این ثابت می‌کند که ما امروز این کار را انجام دادیم، اکنون باید ثابت کنیم که قادر به انجام آن مقابل برایتون هستیم. این یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود، واقعاً سخت و ما باید در بهترین حالت خود باشیم تا دوباره آن‌ها را شکست دهیم. فکر می‌کنم 10 ماه و نیم پیش این کار را انجام داده‌ایم، باید این کار را ادامه دهیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۹ ۰۱:۰۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰