loading
در حال بررسی درخواست شما
کابوس آرسنال مقابل بایرن
کابوس آرسنال مقابل بایرن

کابوس آرسنال مقابل بایرن

بازی بین آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید و این تیم را به نیمه‌نهایی رساند.

  • گل برتری: در دقیقه 63، جاشوا کیمیش با ضربه سری دقیق، تنها گل بازی را به ثمر رساند.
  • بازگشت به نیمه‌نهایی: بایرن مونیخ پس از پیروزی با نتیجه کلی 3-2، برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ به نیمه‌نهایی بازگشت.
  • تقابل بعدی: بایرن منتظر برنده دیدار بین منچستر سیتی یا رئال مادرید (رئال مادرید پیروز شد) برای حضور در فینال است.
  • هفته سخت آرسنال: این شکست، پایانی بر هفته دشوار آرسنال بود که با از دست دادن صدر جدول لیگ برتر و اولین باخت خود در سال 2024 مواجه شدند.

این بازی که در مقایسه با دیدار پرگل هفته گذشته در لندن، بیشتر جنبه تاکتیکی داشت، شاهد موقعیت‌های چندانی برای هیچ یک از دو تیم نبود. با این حال، رافائل گریرو با عملکرد خلاقانه خود در خط حمله، توانست درخشش خود را نشان دهد و با پاسی زیبا، فرصت گلزنی را برای کیمیش فراهم کرد. این در حالی بود که بایرن مونیخ با مصدومیت چندین مهاجم اصلی خود، از جمله سرژ گنابری و کینگزلی کومان، مواجه بود.

  • عملکرد مارتینلی: گابرییل مارتینلی در نیمه اول بازی خطرناک‌ترین بازیکن آرسنال بود. او یک ضربه کات دار را در دقیقه هفتم کمی با فاصله از دروازه به بیرون فرستاد و سپس در دقیقه سی به طور مستقیم به سمت دروازه‌بان نویر شوت زد.

  • دفاعی بودن تومیاسو: میکل آرتتا، مربی آرسنال، برای ثبات دفاعی، تاکه‌هیرو تومیاسو را به جای جاکوب کیویور در پست دفاع چپ قرار داد تا لروی سانه را خنثی کند، اما تومیاسو که اولین بازی خود را از دسامبر آغاز کرد، به طور قابل توجهی از ریتم خارج بود.

باواریایی‌ها پس از وقفه‌ای طولانی، برای اولین بار از زمان قهرمانی در سال ۲۰۲۰ به نیمه‌نهایی بازگشتند. آنها با یک گل سر زدن جاشوا کیمیچ در دقیقه ۶۳، ۱-۰ بر آرسنال غلبه کردند و با پیروزی مجموع ۳-۲ در مرحله یک چهارم نهایی، جایگاه خود را در نیمه‌نهایی تضمین کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۳۰ ۱۱:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : beinsports
بازدید: ۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰