loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر به کمک آرتتا اومد
ونگر به کمک آرتتا اومد

ونگر به کمک آرتتا اومد

آرتتا در مورد مشورت با ونگر برای کورس قهرمانی صحبت کرد

میکل آرتتا فاش کرد که برای دریافت مشاوره در خصوص کورس قهرمانی، با آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای سابق این باشگاه، صحبت کرده است.

در حالی که توپچی‌ها خود را برای مرحله‌ای حساس در مسیر قهرمانی آماده می‌کنند، آرتتا به دنبال کسب دانش ارزشمند سرمربی سابق خود، ونگر، است. ونگر که در طول دوران مدیریت درخشان 22 ساله‌اش، سه قهرمانی لیگ را برای آرسنال به ارمغان آورد، همچنان به عنوان چهره‌ای ماندگار در تاریخ باشگاه شناخته می‌شود و او نکات کلیدی‌ای را با آرتتا، در حالی که برای دور نهایی کورس قهرمانی آماده می‌شوند، به اشتراک گذاشته است.

آرتتا در مورد مشورت‌هایش با ونگر گفت: "چند باری با او صحبت کرده‌ام. در مورد نحوه‌ی قهرمانی آن‌ها و مراحل پایانی لیگ، صحبت‌هایی داشتیم. او زمانی که من بازیکن بودم در این مورد صحبت می‌کرد. این نکات همیشه در ‘بایگانی ذهن’ من جای دارند. در این برهه از فصل، در نهایت، همه چیز به پیدا کردن راهی برای بردن بازی خلاصه می‌شود. همین. با نگاهی به نحوه‌ی قهرمانی آن‌ها و بردن بازی‌های حساس با اختلاف‌های بسیار کم، متوجه می‌شویم که این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد. او همیشه در مورد این "اختلاف‌های ظریف" و اینکه چه کسی در لحظات حساس، پیشقدم خواهد شد تا این اتفاق بیفتد، صحبت می‌کرد.»

مجسمه آرسن ونگر

در حالی که روز پنجشنبه، بیستمین سالگرد پیروزی افسانه‌ای لیگ برتر بدون شکست در وایت هارت لین جشن گرفته شد، حس نوستالژی این قهرمانی در پس‌زمینه قرار دارد. اما آرتتا همچنان بر رقم زدن فصل جدیدی در تاریخ آرسنال متمرکز است، زیرا آن‌ها برای رسیدن به تاج لیگ برتر تلاش می‌کنند.

او گفت: «قطعا لحظات بسیار مهمی در تاریخ ما وجود دارد و مطمئن هستم که بسیاری از بازیکنان از آن آگاه هستند. مطمئناً کادر فنی و کسانی که به اندازه‌ی کافی در اینجا حضور داشته‌اند، از آن باخبرند. حالا نوبت ساختن تاریخ خودمان است.» 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۹ ۱۰:۰۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰