loading
در حال بررسی درخواست شما
خوشحال و راحتم
خوشحال و راحتم

خوشحال و راحتم

کای هاورتز در مصاحبه اختصاصی با اسکای اسپورتس اعلام کرد که در آرسنال احساس خوشحالی و راحتی می کند و توضیح داد که چرا برای کمک به تیمش برای پیروزی در بازی ها، فراتر از گل زدن و پاس گل دادن باید کارهای دیگری هم انجام دهد.

اگرچه ما عادت کرده ایم هاورتز را به عنوان یک بازیکن هجومی ببینیم، اما او در برخی مقاطع در یک خط هافبک سه نفره در کنار مارتین اودگارد و دکلان رایس بازی کرده است.


این تغییر به این معنی بود که این بازیکن 24 ساله باید جنبه های دفاعی بازی خود را تقویت کند، اما او می گوید که با سبک بازی آرسنال راحت شده است.

هاورتز در مراسم رونمایی کفش فوتبال جدید FUTURE 7 پوما به اسکای اسپورتس گفت: "قبلاً فقط روی حمله تمرکز می کردم، اما دفاع نیز بخش مهمی از بازی است و این را می دانستم، بنابراین روی آن خیلی کار کردم."

"من به تمام بازیکنان و سبک بازی عادت کردم و حالا در تیم خیلی احساس راحتی می کنم که این خوب است."

"ما [هاورتز، اودگارد و رایس] همه جوان هستیم، فکر می کنم در یک گروه سنی مشابه هستیم. بازی کردن با آنها فوق العاده است."

"هر دو آن ها بازیکن بزرگی هستند و ما هنوز در حال عادت کردن به هم هستیم، فقط پنج ماه است که همدیگر را می شناسیم. امیدوارم آینده بزرگی در پیش داشته باشیم."

با عقب کشیدن به خط میانی، هاورتز مجبور شده است موقعیت های مختلفی ایجاد کند و از جنبه های مختلف برای کمک به آرسنال استفاده کند. به طور خاص، حرکات رو به جلو او که در این فصل تاثیرات خوبی داشته است.

"من بازیکنی هستم که همیشه می خواهم به محوطه جریمه حمله کنم، می خواهم این حرکات را انجام دهم و فکر می کنم گاهی اوقات، حتی بدون اینکه صاحب توپ شوم، برای بازیکنان دیگر فضا ایجاد کنم مهم است."

"بنابراین من این حرکات را دوست دارم و فکر می کنم آنها همیشه برای بازی ما مهم هستند."

با این حال، هاورتز هنوز در تمام رقابت ها پنج گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است، از جمله گل دیرهنگام پیروزی مقابل برنتفورد در ماه نوامبر.

و ستاره آلمانی می داند که بازیکنان، به ویژه بازیکنان با ذهنیت هجومی، اغلب فقط با گل ها و پاس های گلشان قضاوت می شوند.

هاورتز افزود: "فکر می کنم این چیزی است که امروزه جریان دارد، مردم بازی ها را تماشا نمی کنند، فقط گل ها و پاس های گل را می بینند و اگر کسی گل نزد، بازی بدی داشته است."

"اما برای من، به خاطر این چیزا فوتبال بازی کردن را شروع نکردم. بدیهی است که گل زدن بهترین کار است و من آن را دوست دارم، اما کارهای زیادی هم در زمین باید انجام دهید."

"می خواهم گل بزنم، می خواهم پاس گل بدهم و این بهترین کاری است که می توانم انجام دهم، بنابراین هر بازی تمام تلاشم را برای آن می کنم."

پس از یک دوره نتایج ضعیف در دسامبر و ژانویه، آرسنال با پیروزی چشمگیر 3-1 مقابل لیورپول در سوپر ساندی دوباره به رقابت قهرمانی لیگ برتر بازگشته است. این برد باعث شد فاصله آنها با قرمزها به تنها دو امتیاز کاهش یابد.

این پیروزی پس از پیروزی 5-0 مقابل کریستال پالاس برای بازگشت به مسیر به دست آمد و هاورتز مطمئن است که این توپچی ها هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارند، از جمله فتح جام ها.

"شش ماه گذشته و ما کمی از لیورپول عقب هستیم. با این حال، فکر می کنم بازی های خوبی داشتیم، بازی های مهم زیادی را هم بردیم و هنوز چیزهای زیادی برای بازی کردن داریم."

"فکر می کنم خیلی خوب وفق پیدا کردم و دوست دارم با هم تیمی هایم در بازی باشم. در رختکن و زمین خیلی با هم خوش می گذرد، سخت است اما لذت بخش هم هست. مرا خوشحال می کند."

"امیدوارم بتوانیم جام ببریم. فکر می کنم تیم خوبی برای این کار داریم، مربی و کادر خوبی داریم، اما بدیهی است که راه درازی در پیش داریم. ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام می دهیم"
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۳۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۱۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰