loading
در حال بررسی درخواست شما
حاشیه امنیت اوزیل در قراردادش با آرسنال
حاشیه امنیت اوزیل در قراردادش با آرسنال

حاشیه امنیت اوزیل در قراردادش با آرسنال

سرمربی قبلی آرسنال اذعان کرد که قبول کردن بندی از قرارداد مسوت اوزیل برای او بسیار سخت بود، اما حالا این بند ممکن است این امکان را به اوزیل بدهد که با خیال راحت تری و با عملکرد بهتری به کار خود ادامه دهد.

آرسن ونگر عنوان کرد که مذاکرات برای بند جدید مسوت اوزیل بنفع اوست و برای او حاشیه امنیت است، اما برای فوتبال او خوب نیست.
اوزیل وقتی که فقط شش ماه به پایان قراردادش با توپچی ها مانده بود، سال گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد. با توجه به چشم اندازی که ممکن است آرسنال اوزیل را بدون هیچگونه دریافت پولی از دست دهد، باشگاه به او قرارداد ۳ ساله و نیمه تا پایان سال ۲۰۲۱، پیشنهاد داد.

با اینکه در زمان آرسن ونگر، ونگر بر این باور بود که اوزیل یکی از ستاره های تیمش در آینده خواهد بود، اما در زمان مربیگری امری جایگاه اوزیل به کلی از بین رفت و همه چیز عوض شد.
اوزیل سی ساله، در حال حاضر دیگر به عنوان شماره ی ۱۱ تیم نیست و در حاشیه تیم قراردارد، و آینده ی این بازیکن روز بروز پیچیده تر می شود.

ونگر عنوان کرد که قرارداد با اوزیل با نقشه های زیادی برای آینده ی باشگاه همراه بود و مثل بقیه نقل و انتقالات باشگاه، تیم باید از حضور او سود ببرد و به نتایج بهتری دست یابد.
اما، سرمربی قبلی توپچی ها عنوان کرد که همیشه یک بازیکن نمیتواند در شرایط مناسب باشد و  تمرین و بازیش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
اما، ونگر به شرایط پیچیده ی آرسنال در گذشته اشاره کرد که مجبور بودند مبالغ زیادی را برای بازیکنان بپردازند یا بازیکنان جایگزین به تیم بیاورند و یا با همان بازیکنانی که شاید مناسب پستشان نبوندند، مجددا تمدید قرارداد کنند.

او افزود، مسوت اوزیل با باشگاه قرارداد دارد و مشکل اینجاست که شما اگر یک بازیکن مثل او را در تیمتان بخواهید حداقل باید ۱۰۰ میلیون پوند بپردازید.
و برای متقاعد کردن دیگر بازیکنان با توجه به حقوق بالای اوزیل کار کمی سخت میشود. برای خریدن بازیکنان تاپ، شما نیاز به کیفیت بالا در تیمتان دارید و نیاز به حداقل ۱۰۰ میلیون پوند دارید. بنابراین تصمیم شما اینست که با بازیکانی که دارید تمدید کنید که هیچ هزینه ای برای شما نداشته باشد و یا اینکه آیا شما پول به قدر کافی دارید که بازیکن جدیدی جذب کنید؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۰۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰