loading
در حال بررسی درخواست شما
ستایش تروسارد از روحیه تیمی در بازگشت مقابل چلسی
ستایش تروسارد از روحیه تیمی در بازگشت مقابل چلسی

ستایش تروسارد از روحیه تیمی در بازگشت مقابل چلسی

لئاندرو تروسارد از روحیه تیمی تیمش پس از بازگشت از شکست 2-0 و کسب یک امتیاز در خانه چلسی تمجید کرد.

این بازیکن بلژیکی در نیمه دوم به میدان آمد و پس از گلزنی دکلن رایس از راه دور، گل تساوی را در استمفورد بریج به ثمر رساند. این مهاجم به اخلاق کاری تیمش که دو گل دیرهنگام به ثمر رساند تا رکورد شکست ناپذیری ما در لیگ برتر ادامه یابد ادای احترام کرد.

او پس از بازی گفت: "آفرین به بچه ها که سرشان را پایین نگرفتند و به کارشان ادامه دادند. به این ترتیب حتی می توانید بازی ها را ببرید. ما باید این روحیه را همیشه با خودمون همراه داشته باشیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم."

"من واقعاً خوشحالم [که گلزنی کردم]. به وضوح، اگر بتوانید به تیم با گل یا پاس گل کمک کنید، خوب است و امروز، این اتفاق برای من رقم خورد و خوشحالم که این امتیاز را به دست آوردیم."

او در مورد اینکه چه چیزی در نیمه وقت تغییر کرد، گفت: "توضیح دادن در مورد آن آسان نیست، اما ما فقط در نیمه دوم کمی بیشتر دنده را عوض کردیم."

"بهتر بازی کردیم، تهاجمی تر بودیم و شما باید دوئل های خود را نیز برنده شوید. فکر می کنم در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و می توانیم گل های این شکلی بزنیم."

بازی بعدی ما مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا است و تروسارد امیدوار است که همین روحیه را در این بازی در اسپانیا به نمایش بگذارد.

"ما قرار است به این بازی با همان روشی که می خواستیم این بازی را هم ببریم برخورد کنیم. این یک بازی لیگ قهرمانان است و ما مشتاق آن هستیم."

از دست دادن روحیه در نیمه اول
اگرچه آرسنال در نیمه اول دو گل دریافت کرد، اما بازیکنان روحیه خود را از دست ندادند و در نیمه دوم به بازی برگشتند. این نشان می دهد که تیم دارای روحیه تیمی قوی است و می تواند از هر موقعیتی بازگردد.

اهمیت روحیه تیمی در فوتبال
روحیه تیمی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در فوتبال است. تیمی که روحیه تیمی بالایی دارد، می تواند از هر موقعیتی بازگردد و در مقابل تیم های قدرتمند هم به پیروزی برسد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱ ۱۰:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰