loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های ضدنژادپرستانه امری
صحبت‌های ضدنژادپرستانه امری

صحبت‌های ضدنژادپرستانه امری

بازی دوشنبه شب مقابل نیوکاسل یازدهمین بازی 'آرسنال برای همه' خواهد بود، پویشی که از سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی‌اش کردیم. هدف از این حرکت، بزرگداشت تنوع فرهنگی و نژادیِ خانواده آرسنال است که در قسمت‌های مختلف باشگاه و استادیوم امارات انجام می‌شود.

امسال بیست و پنجمین سالگرد پویش Kick It Out که متعلق به لیگ برتر است خواهد بود و پویش ضد نژادپرستی No Room For Racism هم به آن ملحق شده است، و با اینکه این اولین تجربه اونای امری در یک مسابقه Arsenal For Everyone است، اما او کاملا از اهمیت این موضوع آگاه است.

امری در این زمینه گفت: افتخار می‌کنم که عضوی از خانواده آرسنال هستم. اینجا برای من مثل خانواده‌ای است که درش بر روی همه باز است و همه را با احترام و عشق به فوتبال دور هم جمع می‌کند. یکی از مهمترین قسمت‌های یک باشگاه فوتبال این است که هرکسی می‌تواند بیاید و از تماشای بازی لذت ببرد. تفاوت‌ها و پیش‌زمینه آنها اهمیتی ندارد. به‌عنوان سرمربی می‌خواهم این موضوع را روشن کنم که در اینجا به روی همه باز است. دوشنبه شب همین تنوع خانواده آرسنال را جشن می‌گیریم، زیرا این همان چیزی است که قدرت فراوانی به ما می‌دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰