loading
در حال بررسی درخواست شما
هافبک گران‌قیمت باید گل‌های بیشتری بزند
هافبک گران‌قیمت باید گل‌های بیشتری بزند

هافبک گران‌قیمت باید گل‌های بیشتری بزند

گریم سونس، اسطوره فوتبال اسکاتلندی و مربی سابق لیورپول، معتقد است دکلان رایس می‌تواند به قیمت گزاف 105 میلیون پوندی که آرسنال برای جذب او پرداخته است، جوابگو باشد، اما می‌گوید این هافبک باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

سونس معتقد است رایس می‌تواند در آرسنال موفق شود و انتقال او را با انتقال خودش از میدلزبرو به لیورپول در سال 1978 مقایسه کرده است. او در آن زمان به عنوان گران‌ترین انتقال بین دو باشگاه انگلیسی شناخته می‌شد. 

سونس می‌گوید: "این مشکل دکلان نیست که آرسنال 105 میلیون پوند برای او پرداخته است. باید با این فشار کنار بیاید. من هم زمانی که بازیکن بودم با چنین فشاری روبرو شدم اما با آن کنار آمدم و مطمئنم دکلان هم همین کار را خواهد کرد."

سونس معتقد است رایس باید گل‌های بیشتری بزند. "او در هر فصل تنها 2 گل می‌زند و 2 پاس گل می‌دهد که برای یک هافبک کافی نیست. به تیم خوبی پیوسته و باید انتظار داشت که گل‌ها و پاس‌های گل بیشتری داشته باشد. این انتقاد نیست، بلکه اگر بازیکنی استعداد داشته باشد، نباید با وضع موجود راضی باشد. باید هر روز به دنبال بهبود باشد. بزرگان فوتبال هم هر روز سعی می‌کنند چیزهای جدید یاد بگیرند."

دکلان رایس

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱۰ ۱۰:۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰