loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل از مصاحبه پس از بازی وستهم
کنفرانس مطبوعاتی میکل از مصاحبه پس از بازی وستهم

کنفرانس مطبوعاتی میکل از مصاحبه پس از بازی وستهم

آرتتا در این مصاحبه سؤال‌های مختلفی در مورد موضوعاتی همچون انتخاب ترکیب تیم، مصدومیت امیل اسمیت رو و استفاده از این شکست به عنوان انگیزه برای بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل پاسخ داد.

 

  • ارزیابی آرتتا از بازی:

من بسیار ناامید شدم. مسئولیت این موضوع بر عهده من است. ما قصد داشتیم بازی کاملاً متفاوتی را ارائه دهیم، به ویژه می‌خواستیم با روحیه‌ای متفاوت نسبت به آنچه 48 ساعت قبل بحث کردیم، در این بازی رقابت کنیم. 

  • در مورد تعویض بازیکنان با تجربه در پایان بازی برای ارسال پیام مشخص:

ما قصد ارسال هیچ پیامی نداشتیم. هر پیامی که بخواهیم ارسال کنیم را با کلمات ارسال می‌کنیم و نیازی نیست آن را به شیوه‌ای دیگر انجام دهیم. تلاش کردیم بهترین ترکیب را برای رقابت امروز انتخاب کنیم. اما بازی جهت متفاوتی به خود گرفت، به ویژه به دلیل گل اول. ما همچنان باید تلاش بیشتری از تیم می‌دیدیم تا حق پیروزی در این جا را کسب کنیم.

  • در مورد ناامیدکننده بودن عملکرد:

اول از همه، من از خودم ناامید شدم. چون می‌خواستم تیم به شیوه‌ای کاملاً متفاوت بازی کند اما موفق نشدیم. هر زمان که بازی را واگذار کنید، درد وجود دارد و ما باید از این درد برای بازی روز شنبه استفاده کنیم.

  • در مورد فشار تماشاگران وستهم بر رمزدیل:

وضعیت همینه. مسلماً تماشاگران می‌توانند به این شیوه واکنش نشان دهند. هر بازیکنی تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. 

  • در مورد مصدومیت اسمیت رو:

او آسیب‌دیدگی در زانو دارد و چندین هفته غایب خواهد بود.

  • در مورد اینکه آیا گل اول وستهم توسط VAR رد می‌شد:

بله، اگر VAR وجود داشت، گلی وجود نداشت. این برای داور به دلیل زاویه دید و حضور جمعیت زیاد دشوار است، اما نمی‌خواهم آن را بهانه کنم. ما می‌توانستیم در برابر آن گل بهتر عمل کنیم و در موقعیت بهتری قرار بگیریم. اما آن گل چیز مهمی را از بازی گرفت که همون مومنتوم تیم بود.

  • در مورد استفاده از این شکست به عنوان انگیزه:

آنچه نشان می‌دهد این است که در فوتبال تنها چیزی که اهمیت دارد شرایط همون روز است. آنچه 3 روز پیش انجام دادید به امروزتون غیرمرتبط است و آنچه فردا اتفاق خواهد افتاد مهم‌ترین چیز خواهد بود. باید از این شکست برای آماده‌سازی بهترین شیوه برای رفتن به نیوکاسل و پیروزی استفاده کنیم.

  • در مورد فقدان قدرت فیزیکی بدون سالیبا و رایس:

مسلماً بازیکنان مختلف مزایای متفاوتی دارند اما موضوع این نیست. موضوع امروز بسیاری از مسائل ساده‌ای است که به خوبی انجام ندادیم. برخی از آن‌ها رقابت، دوئل‌ها و 50- 50 بود.

  • در مورد استفاده از بازیکنانی که دقایق بازی کمی داشته‌اند:

باید با بازیکنان عادلانه رفتار کرد. برخی بازیکنان دقایق بازی کمی داشته‌اند. نمی‌شد همان بازی اول آن‌ها را در کنار بازیکنانی که شروع کننده نبوده‌اند به میدان فرستاد. اما ارزیابی بیش از این‌هاست. موضوع انجام برخی کارهای ضروری برای پیروزی در یک بازی خارج از خانه به ویژه در برابر وستهم است که امروز ما به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.  

  • در مورد استقبال تماشاگران وستهم از رایس:

داوری آن بر عهده من نیست. 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۱ ۱۰:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰