loading
در حال بررسی درخواست شما
امیدوارم من را هم بزرگ کند...
امیدوارم من را هم بزرگ کند...

امیدوارم من را هم بزرگ کند...

از ملی پوشان آرسنال در بازی های ملی آرون رمسی 18 ساله است که با وجود سن کم, از بازیکنان اصلی تیمش (ولز) به شمار رفته و در بازی دور قبل برابر ایتالیا هم "شغل ایتالیایی" اش را خوب انجام داد. با تمام این اوصاف تیم ولز به مرحله بعد صعود نخواهد کرد و آرون چشم به روزهای بهتر برای تیم جوانشان دارد.
"از اینکه نمی توانیم بالا برویم غمگینم چون فکر می کنم که فرصت مناسبی برای این کار داشتیم.ولی بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم و در دور بعد بازی ها قوی تر خواهیم بود و می دانیم باید چه کاری انجام دهیم."
و اما حرف های مرد ولزی از رئیس:"مربی 15 تا 20 بازی در این فصل برایم پیش بینی کرده. خیلی کم با او به صورت تک نفره درباره ی بازی ام صحبت کرده ام ولی او علاقه اش به بازی ام را نشان داده است.
سوالی نیست که او به دنبال جوانانی اینگونه است و افراد زیادی از این قبیل هم در اختیار دارد.او به آن ها فرصت را می دهد, به پیشرفتشان می رساند و به بازیکنانی بزرگ تبدیل می کند.امیدوارم بتواند این کار را با من هم بکند!
او هیچ وقت سر شما داد نمی زند. همیشه آرام است و به شما می گوید چه طور باید خود را بهتر کنید.البته اگر کار خوبی در بازی انجام دهید, خیلی سریع به شما خواهد گفت.مثلا اگر به جای اینکه خودتان سعی کنید شوت بزنید, پاس دهید, او به شما خواهد گفت که چقدر عالی بوده اید و البته همیشه نکات منفی را هم گوشزد می کند.
او تاثیر فوق العاده ای روی من دارد و فقط باید به حرف هایش گوش کرده و یاد بگیرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰