loading
در حال بررسی درخواست شما
بارزی، مالدینی، رائول .... و ویلشر
بارزی، مالدینی، رائول .... و ویلشر

بارزی، مالدینی، رائول .... و ویلشر



فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلستان جوان 19 ساله ی شماره 19 آرسنال را برای بازی امشب تیمش برابر دانمارک در کپنهاگن فراخوانده است؛ دیداری که شاید جک را در کنار فرانک لمپارد پرتجربه در کمربند میانی این تیم قرار دهد.
این اتفاق در حالی است که جکی تا به حال یک بازی کامل هم در ترکیب تیم ملی بازی نکرده و همین موضوع از سوی بعضی کارشناسان انگلیسی مورد نقد قرار گرفته است.

با این حال کاپلو از بازی دادن به او ترسی ندارد و برنامه ای بلند مدت برای وی ترتیب داده است. جک جایگزین جدید اون هارگریوز برای کاپلوست:
«می دانم که او ترجیح می دهد جلوتر بازی کند ولی خب بازیکنان باهوش می توانند هرجا بازی کنند. قبلا" مثال ما کلله را زده ام و آندرآ پیرلو نیز همین طور بوده است؛ او بازی اش را در پست پشت مهاجم شروع کرد و حالا درست جلوی 4مدافع تیم در حال اتمام آن است.
مهم این است که او با اعتماد به نفس بازی می کند، هیچ وقت ترسی در بازی اش ندارد و بازیکنان دیگر نیز در کنار او اعتماد به نفس بیشتری دارند.»

«او در تیمی که برای ماندن در لیگ برتر تلاش کند بازی نمی کند؛ تیم او آرسنال است، تیم دوم جدول و این برای کسی به جوانی او فوق العاده است.
البته می دانم که او فقط 19 سال دارد ولی وقتی بهترین بازیکنانی که مربی گری کرده ام به یاد می آورم، بارزی، مالدینی و رائول همگی در سن واقعا" کمی شروع کردند. او(جک) هم استعدادی شبیه به همان هاست ولی مردم باید منتظر بمانند. او جوان است و نیاز به تجربه ی بازی های بزرگ مانند لیگ قهرمانان و بازی های بزرگان انگلیس را دارد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : espn.co.uk
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰