loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا روی ماه قدم می زنیم
حالا روی ماه قدم می زنیم

حالا روی ماه قدم می زنیم



یک نتیجه ی قابل قبول برای اورینت در محکی بزرگ در برابر همشهری لیگ برتری اش که حالا یک دیدار در امارات برای آن ها جایزه داشته است؛ این بیست و یکمین بازی بدون شکست پیاپی برای تیم اسلید است.

«می بینی هنوز غرق نشده ای و فقط می خواهی طعم آن را بیشتر بچشی و از آن لذت ببری.» و این اولین جمله ی مرد انگلیسی و 49 ساله ی اورینت پس از دیدار دیشب در مصاحبه با سایت رسمی باشگاهش است.

«این یک بازی فوق العاده برای این باشگاه بود و یک عملکرد عالی برای نمایش مقاومت تیم و روحیه ی "هرگز نباید بمیری" در آن. حالا قدم بر روی ماه گذاشته ایم. امروز خانه ی ما پر بود و تماشاگران باورنکردنی بودند؛ وقتی 1:0 عقب بودیم آن ها فوق العاده بودند و کمک بسیاری به ما کردند. توانستیم از پشت بیاییم و بازی را به تساوی بکشیم و ادامه دادن روند (بدون شکست) بعد از بازی با آرسنال عالی است.»

«نیمه ی اول فکر نمی کردیم آن قدر خوب بازی کنیم و نتیجه ی 0:0 خیلی خوب بود.
هضم گل خورده، هشت دقیقه پس از شروع نیمه دوم سخت بود ولی ما به راه خود ادامه دادیم و جان از روی نیمکت آمد تا یک گل عالی برای ما بزند.
او شهرت خوبی برای خود به عنوان یک ذخیره ی طلایی کسب کرد، آمدن به زمین و دو دقیقه مانده به پایان در جیب گذاشتن هشتمین یا نهمین(گل) فصل کاملا" برایش بی عیب نقص از آب درآمد.»

 و امید به باقی ماندن در بازی ها پس از دیدار چهارشنبه ی بعد در امارات:«حتی بعید تر هم شده است ولی ما به آن جا می رویم تا اثر خوبی از خود به جای بگذاریم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : leytonorient.com
بازدید: ۷۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰