loading
در حال بررسی درخواست شما
سبک آرسنال را تحسین می کنم
سبک آرسنال را تحسین می کنم

سبک آرسنال را تحسین می کنم



پیروزی 1:0 در نیمه ی اول و شکست 0:2 در نیمه ی دوم در نهایت شکست شاگردان گواردیولا در امارات را رقم زد تا نیمه مربیان کار دست کاتالان ها بدهد.

سرمربی اسپانیایی آبی و اناری ها که شاید 15 دقیقه به پایان بازی به چنین نتیجه ای فکر نمی کرد، با وجود تغییر تاکتیک به سمت شیوه ای تدافعی تر، نه تنها موفق به حفاظت از تک گل خود نشد، بلکه بازی را نیز در نهایت واگذار کرد.

گواردیولا در مصاحبه ی خود پس از این شکست گفت:«یک بازی فوق العاده با شانس هایی برای هر دو تیم بود. آرسنال همیشه تیم خوبی است، سرسخت و قوی. ما به بازی تسلط داشتیم و کم و بیش آن را کنترل کرده بودیم، باخت برایمان افسوس برانگیز است.
بازی شبیه به بازی سال گذشته بود و من فکر می کنم شانس های بیشتری هم بوجود آوردیم ولی آن ها وقتی پرس می کنند بسیار خوب اند؛ جاگیری عالی ای دارند و در ضدحملات بسیار خوب اند. آن ها در استفاده از فضاها بسیار سریع عمل می کنند. من شیوه ی بازی آرسنال را تحسین می کنم.»

«بهتر از بازی هایی مانند بازی در لیون یا اشتوتگارت بودیم ولی با نتیجه ی بدتری از زمین خارج شدیم. تمام کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به رقیب خود تبریک بگوییم.»

«از باخت ناراحتم ولی هنوز بازی برگشت باقی مانده و همه چیز می تواند تغییر کند؛ اجازه دهید همچنان به بازیکنانم اعتماد داشته باشم، آن ها در مدتی کوتاه چیزهای بیشتری از آن برایم کسب کرده اند که بخواهم ایمانم را به آن ها از دست بدهم. مهم بود که یک گل خارج از خانه بزنیم و امشب این کار را کردیم. نمی دانم در بازی برگشت چقدر متفاوت عمل می کنیم اما خودمان خواهیم بود.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : fcbarcelona.com + uefa.com
بازدید: ۱,۶۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰