loading
در حال بررسی درخواست شما
نبرد صدرنشینی در امارات
نبرد صدرنشینی در امارات

نبرد صدرنشینی در امارات

توییت‌های توپچی‌ها پر شده از هشتگ «امارات تسخیر ناپذیر»، اما برای حفظ این عنوان پر افتخار، کار سختی پیش رو دارند. آرسنال در یک نبرد حساس و سرنوشت ساز، میزبان برایتونِ سرحال است؛ تیمی که آخرین باخت خانگی توپچی‌ها را رقم زد و حالا با روحیه‌ای مضاعف از صعود اروپایی، چشم به امتیاز از امارات دارد.

آرتتا روی لبه تیغ، توپچی ها آماده شلیک؟

آرتتا بعد از غرش مقابل نیوکاسل، از محرومیت روی نیمکت جان سالم به در برد، اما تماشای باخت تلخ به استون ویلا از آن بالا، برای سرمربی جوان آرسنال عذاب‌آور بود. گل زودهنگام مک‌گین، ناکامی توپچی‌ها در استفاده از موقعیت‌ها و چند سوت بحث‌برانگیز داور، باعث شد صدرنشینی به لیورپول واگذار شود و حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به ویلا، موقعیت آرسنال بیش از هر زمانی شکننده به نظر می‌رسد.

حالا یک پیروزی مقابل برایتون، یعنی بازگشت موقت به صدر، اما در صورت تکرار نتیجه مقابل ویلا ، این آرسنال ممکن است برای اولین بار، طعم دو باخت متوالی را در لیگ بچشد. البته تساوی مقابل پی‌اس‌وی در لیگ قهرمانان، نباید باعث دلخوری باشد، چون هر دو تیم از قبل صعودشان را مسجل کرده بودند.

امارات، قلعه تسخیرناپذیر؟

هنوز هیچ تیمی موفق به شکست آرسنال در خانه نشده و توپچی‌ها به دنبال برد هفتم متوالی در امارات هستند. خط دفاعی مستحکم آن‌ها در شش بازی اخیر، تنها دو گل دریافت کرده، یعنی حتی کمتر از گلی که برایتون در بازی رفت به ثمر رساند. اما آیا این دیوار دفاعی در مقابل هجوم انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان برایتون، مقاومت خواهد کرد؟

آخرین رقص رقبا: برایتون به دنبال تکرار غافلگیری

درست است که برایتون آخرین تیمی بود که آرسنال را در خانه مغلوب کرد، اما شرایط آن‌ها از آن موقع، زمین تا آسمان فرق کرده است. صعود سرافرازانه به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا، روحیه مضاعفی به شاگردان دی زِربی بخشیده و حالا آن‌ها بدون هیچ فشاری، برای کسب امتیاز از امارات به میدان می‌آیند.

❌غایبان دو تیم :

🔴 یورین تیمبر، توماس پارتی، محمد الننی، فابیو ویرا، تاکهیرو تومیاسو

🔵 پرویس استوپینیان، طارق لمپتی، آنسو فاتی، خولیو انسیسو، دنی ولبک، سالی مارچ، آدام وبستر

پیش‌بینی:

بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. آرسنال برای بازگشت به صدر و جبران شکست اخیر، انگیزه زیادی دارد، اما استحکام دفاعی و روحیه بالای برایتون هم قابل دست‌کم گرفتن نیست. به احتمال زیاد شاهد یک بازی پرگل و نفس‌گیر خواهیم بود، با شانس اندکی بیشتر برای پیروزی آرسنال، البته به شرطی که خط دفاعی‌شان بتواند مقابل حملات زهردار برایتون مقاومت کند.

 

🔮پیش‌بینی نتیجه جدال آرسنال - برایتون از نگاه رسانه‌‌های مختلف :

🔹هواسکورد : پیروزی 2-1 آرسنال
🔸90مین : پیروزی 3-1 آرسنال
🔹اسکای اسپورت : تساوی 2-2 دو تیم 
🔸ایونینگ استاندارد : پیروزی 2-1 آرسنال
🔹اسپورتس مول : پیروزی 3-1 آرسنال


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۶ ۱۰:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۱۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰