loading
در حال بررسی درخواست شما
هاورتز، بازیکن ماه نوامبر مردان آرسنال!
هاورتز، بازیکن ماه نوامبر مردان آرسنال!

هاورتز، بازیکن ماه نوامبر مردان آرسنال!

کای هاورتز، خرید تابستانی توپچی ها، با کسب 65 درصد آرا از سوی هواداران، عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر آرسنال را به خود اختصاص داد. وی در این نظرسنجی رقبایی همچون بوکایو ساکا، ویلیام سالیبا و لی‌اندرو تروسارد را پشت سر گذاشت.

ماه نوامبر برای این هافبک آلمانی بسیار خاطره انگیز بود. او در دیدار مقابل برنتفورد از روی نیمکت به میدان آمد و در دقیقه 89 با یک گل فوق العاده، سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به ارمغان آورد. این دومین گل او برای آرسنال پس از انتقال از چلسی بود.

چند روز بعد، هاورتز درخشش خود را ادامه داد و گل اول آرسنال را در پیروزی 6-0 مقابل لانس به ثمر رساند. او در این بازی 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت و به تیمش کمک کرد تا صدرنشینی خود را در گروه لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کند.

کای هاورتز

هاورتز چهارمین بازیکن متفاوت آرسنال است که در این فصل موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن ماه می شود. پیش از او، دکلن رایس، بوکایو ساکا و تاکه‌هیرو تومیاسو نیز این افتخار را کسب کرده بودند.

عملکرد درخشان هاورتز در ماه نوامبر، نویدبخش آینده ای روشن برای او و آرسنال است. این بازیکن جوان با استعداد، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهره های کلیدی تیم در سال های آینده را دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۱ ۱۰:۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰