loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با برایتون
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با برایتون

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با برایتون

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با برایتون در لندن کلنی در روز جمعه ظهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. از او درباره رفع اتهامات انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس، آخرین اخبار تیم، کیفیت برایتون و موارد دیگر پرسیده شد.

در ادامه صبحت های او در خصوص موضوعات زیر آمده است:

 

  • درباره رفع اتهاماتش از سوی فدراسیون و اینکه آیا نتایج مثبتی از آن به دست می‌آید:
    "باید نتایج مثبتی داشته باشد. یک فرایند بسیار خوبی بود که فرصتی فراهم کرد تا آنها احساساتشان را توضیح دهند، من نیز احساس و دلایل خودم را گفتم. در نهایت رای به بی‌گناهی من صادر شد اما فکر می‌کنم باید خطی رسم کنیم و به دنبال راه‌هایی باشیم که سازنده‌تر باشد و از آن درس بگیریم و به پیش برویم. همین. فرایند خوبی بود. احساس صمیمیت زیادی کردم وقتی شرایطی را که گاهی اوقات ما مربیان تحت فشار هستیم و چقدر جزئیات برای ما مهم هستند توضیح دادم، چرا که من به شدت عاشق کارم هستم و می‌خواهم ادامه دهم، اما واقعیت این است که در فصل گذشته 14 مربی اخراج شدند که عدد خیلی زیادی است. ما وابسته به نتایج هستیم، همین. وقتی نتیجه نهایی این‌قدر مهم است، من به شدت درگیر آن می‌شوم. حالا دیگر کسی به یاد نمی‌آورد چه اتفاقی 3 هفته پیش افتاد که شما بازی را باختید یا به دلیل دیگری باز هم باختید. فکر می‌کنم یک فرایند بسیار خوبی بود."
  • درباره توضیح داوران مبنی بر اینکه چرا گل کای هاورتز مقابل استون ویلا محسوب نشد:

هند... هر اتفاقی که در محوطه جریمه رخ می‌دهد باید کاملاً روشن باشد. متاسفانه امروز درک آن بسیار سخت است چرا که موارد مختلفی می‌تواند رخ دهد، اما ما در مسیر حل این مشکل هستیم و همه مشتاق هستیم تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم و من مثبت‌بین هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

  • درباره ربکا ولش به عنوان اولین داور زن در 23 دسامبر:

فکر می‌کنم خبر بسیار خوبی است. آرزوی موفقیت برای ربکا در این تجربه جدید را دارم. فکر می‌کنم بازخوردها بسیار مثبت خواهد بود. آنچه در فوتبال زنان اتفاق افتاده و تنوعی که اکنون داریم بسیار مثبت برای لیگ است. چیزی بود که نیاز داشتیم.  

  • درباره توانایی ما در واکنش به شکست‌ها:

تلاش می‌کنیم بهترینمان را ارائه دهیم. ما دوست داریم پیروز شویم و تیم مشتاق انجام هر کاری برای بردن بازی‌هاست. این را در برابر استون ویلا نشان دادیم که به نظر من تیم بهتری بودیم و باید بازی را می‌بردیم. دوباره در برابر برایتون تلاش خواهیم کرد که مطمئناً برای ما سخت خواهد بود.  

  • درباره اینکه چه چیزی باعث می‌شود برایتون تیم سختی برای شکست دادن باشد:

آنها واقعاً تیم خوبی هستند. سال گذشته وقتی ما بازی را در اختیار داشتیم، گل خوردیم و بازی کاملاً دگرگون شد و ما به ویژه در 15 دقیقه پایانی در مشکل بودیم، پس باید بهتر بازی کنیم و در برابر آنها بسیار کارآمد باشیم که کاملاً حیاتی است. 

  • درباره آخرین اخبار تیمی: 

حال مارتینلی خوب است. جز مو (الننی)، خبر دیگری نداریم. او به دلیل احساس دردی در همسترینگ تعویض شد. اسکن انجام شد و به نظر چیز جدی نیست، پس فکر می‌کنم به زودی در اختیار ما خواهد بود که خبر خوب دیگری است.

  • درباره اهمیت پیروزی در برابر برایتون با توجه به بازی بعدی مقابل لیورپول:

مثل هر هفته، در نهایت باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. برنامه فعلی چنین است و دو بازی مهم در پیش داریم و همچنین 28 و 31 ام بازی های مهمی داریم، بنابراین این دوره بسیار حیاتی در این مقطع فصل است. حتماً تلاش خواهیم کرد هر بازی را ببریم.

  • درباره اینکه چه ارزیابی‌ای از شروع فصل برایتون دارد:

آنها واقعاً خوب بوده‌اند. فکر می‌کنم سطحشان را بالاتر برده‌اند، با بازی در فوتبال اروپا موفق بوده‌اند. دیشب دیدید چه کردند. این را پس از فروش بازیکنان و با وجود مصدومیت‌های فراوان انجام داده‌اند، بنابراین اعتبار زیادی به آنها، روبرتو و کادر فنی برای کاری که انجام می‌دهند تعلق دارد چرا که واقعاً تحسین‌برانگیز است.

  • درباره ایده‌هایی که به اتحادیه ارائه کرده است:

آن یک جلسه خصوصی بود و نمی‌توانم درباره مسائل مطرح شده توضیح دهم. معذرت می‌خواهم.  

  • درباره اینکه آیا بازیکنان باید درباره تصمیمات داوری بیشتر صادق باشند: 

بازیکنان وظایف زیادی دارند، نباید بار دیگری روی دوششان بگذاریم.

  • درباره کاری که برایتون انجام داده که در گذشته برای ما مشکل ایجاد کرده است:

آنها واقعاً خوب هستند، بازیکنان خوبی دارند و سبک بازی آنها خاص است و برایتان مسائلی را ایجاد می‌کند. آنها بسیار کارآمد بودند. کارایی در فوتبال بسیار مهم است و در آن روز، آنها کارامدتر از ما بودند.  

  • درباره اینکه آیا دوباره چنین اظهاراتی پس از باخت به نیوکاسل می‌کرد:

در زندگی، انجام این کار بسیار ساده است. اقدامات لازم انجام شد، من از نظرم دفاع کردم و بیان نمودم. دوباره می‌گویم که کاملاً حامی بهبود بازی و داوران هستم که بخش مهمی از آن هستند. آنها می‌دانند. مربیان و بازیکنان نیز، همه درگیر هستیم. وظیفه و مسئولیت بهبودش را داریم. این خوب است که بتوانیم به شکلی با  صداقت و صادقانه درباره مسائل بحث کنیم. سعی کردم همین کار را بکنم.

 

  • درباره شور و اشتیاق او و روبرتو د زربی برای فوتبال:

ما بازی را آن‌گونه که احساس می‌کنیم زندگی می‌کنیم. وقتی بازیکن بودم، همینجوری بود. هر کسی در صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن سبک خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم عالی است. تا زمانی‌که صادق باشیم، فکر می‌کنم عالی است.

  • درباره کاری که دی زربی در برایتون انجام داده است: 

او را می‌شناسم و چند بار درباره موضوعات مختلف صحبت کرده‌ام. از زمانی‌که در ساسوئولو بود او را دنبال کرده‌ام، قبل از اینکه به اوکراین برود. آنچه انجام داده، سبک بازی تیم‌هایش و موفقیت‌هایی که در لیگ برتر هم به دست آورده، بسیار تحسین‌برانگیز است.

  • درباره وجود بازی‌های فراوان در تعطیلات کریسمس و اینکه آیا از آن لذت می‌برد یا خیر:

واقعاً دوستش دارم. به ما فرصت می‌دهد تا خانواده را دعوت کنیم. وقتی در اسپانیا بودم متفاوت بود. خاطرات فوق‌العاده‌ای هم به عنوان بازیکن و هم الان به عنوان مربی دارم. امسال به دلیل 24 و 25 ام بسیار عجیب است که تمرینی نداریم که کاملاً عجیب است. اما خوب خواهد بود وقتی را با خانواده‌ام بگذرانم. بچه‌های کوچکی دارم و آنها از کریسمس بسیار هیجان‌زده هستند.  

  • درباره اینکه اتحادیه گفته اتهامات او به دلیل مربی برجسته بودنش بوده است:

مسئولیت بزرگی داریم. بخشی از نقش ما رفتار درست و نمایندگی از بازی، لیگ و باشگاه‌هایمان به بهترین شکل ممکن است. این کاری است که هر روز تلاش می‌کنیم انجام دهیم، گاهی بهتر و گاهی بدتر، اما قصدمان همین است.  

  • درباره اینکه چطور برایتون، تروسارد و وایت را پرورش داده است:

می‌دانم آنها چقدر در فرایندها و فرهنگشان خوب هستند، در نحوه کوچینگ بازیکنان. می‌توانید بفهمید آنها هر دو بازیکنان بسیار باهوشی هستند که درک می‌کنند می‌خواهیم چگونه زندگی کنیم و فوتبال بازی کنیم. هر دو قابلیت سازگاری بسیار بالایی دارند که اتفاقی نیست و به خاطر سبک بازی تحت هدایت گراهام پاتر است. آنها برای ایفای این نقش‌ها مجبور بودند بازی را بسیار خوب درک کنند.  

  • درباره عملکرد رئیس نلسون در برابر پی‌اس‌وی و اینکه آیا او دقایق بیشتری خواهد داشت یا خیر:

فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی داشت. همان‌طور که گفتید، بسیار پرجنب و جوش و در تصمیم‌گیری بسیار شجاع بود. 3 یا 4 موقعیت بزرگ ایجاد کرد. خیلی سخت کار کرد و مجبور شد در پایان تعویض شود چون یکم احساس درد داشت. فکر می‌کنم تاثیر بسیار مثبتی روی تیم داشت.  

  • درباره اینکه آیا به دنبال انتقام از شکست خانگی فصل گذشته مقابل برایتون هستیم یا خیر:

یک روز سختی بود، شکست خانگی و شکلی که اتفاق افتاد. دردناک بود. انگار رویا تقریباً تمام شده بود، البته نه ریاضیاً اما بخش مهمی از آن. یک روز واقعاً سختی بود.  

  • درباره اینکه آیا به بازیکنان یادآوری خواهد کرد:

آنها می‌دانند. آنها هم احساس کردند، پس می‌دانند.  

  • درباره اینکه آیا سازمان داوران حرفه‌ای انگلیس به نیاز به بهبود در اعتراف به اشتباه دارند:

موضوع مربوط به آنها نیست، مربوط به ماست. ما می‌خواهیم [بازی را] بهتر کنیم. چطور می‌توانیم در کنار زمین برای آسان‌تر کردن شرایط برای بازیکنان، آنها و از نظر فناوری پیشرفت کنیم؟ همه ما در این موضوع مشترک هستیم. موضوع مربوط به افراد مجزایی که تلاش می‌کنند بخش خودشان را انجام دهند، نیست. کار نمی‌کند. باید با هم انجام دهیم.

  • درباره اینکه آیا بازیکنان سابق بیشتری باید در داوری دخیل شوند:

درباره این راه حل مطمئن نیستم. آنها باید راه حل را پیدا کنند و ما باید تلاش کنیم تا با ایده‌های دیگری که روی میز هست حمایت کنیم و تلاش کنیم بازی را به طور مداوم پیش ببریم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۵ ۱۱:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰